اقتصادی

هر چند وقت یکبار باید همه وسایل برقی خانه خود را تمیز کنید؟ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بر اساس گزارش تجاری خبرگزاری آنلاین ، هنگامی که محل زندگی ما دچار اختلال و آشفتگی می شود ، اعصاب و روان ما نیز در خانه دچار اختلال و آشفتگی می شود. به همین دلیل ، متخصصان حوزه روانشناسی معتقدند که خانه شما هرچه باشد ، نشانه روح درونی شماست.

یک خانه مرتب و تمیز و مبلمان آن واقعاً سلامت جسمی و روحی را برای شما به ارمغان می آورد. مطالعات نشان داده است که نظافت منظم لوازم خانگی سطح استرس جمعیت آن را کاهش می دهد. در این مقاله به شما می گوییم که بهتر است هر چند وقت یکبار لوازم خانگی را تمیز کنید. پس به ما بپیوندید.

هر 3 ماه یکبار یخچال را تمیز کنید

بهتر است یخچال را هر 3 ماه یکبار یا نهایتاً هر 6 ماه یکبار تمیز کنید. البته ، هر بار که یخچال خود را آلوده می کنید بسیار آسان تر می شود. پاکسازی و جلوگیری از ورود باکتری به فضای آنها. همچنین می توانید هر هفته چند دقیقه وقت بگذارید تا غذای یخچال را بررسی کرده و غذاهای خراب را دور بیندازید. این به جلوگیری از رشد سریع قارچ ها و کپک ها کمک می کند. جلوگیری شود.

پیشنهاد دیگر این است که هر سه ماه یکبار تمام مواد غذایی را در قفسه ها و در محفظه های میوه خالی کنید و سپس داخل آن را کاملاً تمیز کنید. بهتر است غذاهای تاریخ مصرف گذشته را دور بریزید و داخل یخچال را با ترکیبی از شوینده ظرف و آب و یک پارچه نرم تمیز کنید.

همچنین به افزایش طول عمر یخچال کمک می کند. در این زمینه یخچال فریزر هیمالیا بخرید همچنین اعتقاد بر این است که عمر مفید خوبی دارد. یخچال های هیمالیا دارای قیمت مناسب هستند ، علاوه بر کیفیت خوب ، در دو نوع امگا ، پانوراما و 22 پا در اندازه تا 34 فوت موجود هستند.

ماهی یکبار ماشین ظرفشویی را تمیز کنید

هر چند وقت یکبار همه وسایل باید تمیز شوند؟

توصیه می شود ماهی یکبار ماشین ظرفشویی را تمیز کنید. برای این کار می توانید از مخلوط سرکه و نوشابه استفاده کنید. بهتر است ابتدا ماشین ظرفشویی را خالی کنید ، درپوش پایینی را بردارید ، شلنگ تخلیه و پودر پودر را بررسی کرده و آنها را به خوبی تمیز کنید.

سوراخ تخلیه را با یک برس نرم تمیز کرده و درپوش را تعویض کنید. برای تمیز کردن می توانید از مخلوطی از آب داغ و کمی نوشابه استفاده کنید و وقتی آن را با یک پارچه نرم پاک کردید ، بگذارید دستگاه برای مدتی در آب گرم کار کند. در این حالت ، ماشین ظرفشویی بوی بد نمی دهد یا چربی اضافی ندارد.

هر 6 ماه یکبار جاروبرقی را تمیز کنید

با توجه به اینکه جاروبرقی باید در جارو کردن ذرات ریز کارآمد باشد. بهتر است لوله های آن ، کیسه جاروبرقی ، فیلتر جاروبرقی ، غلطک های جاروبرقی و غیره را هر 6 ماه یکبار تمیز کنید. برخی از کیسه ها به راحتی تعویض می شوند و برخی دیگر نیاز به تمیز کردن دارند و شما باید از ماسک برای تمیز کردن جاروبرقی استفاده کنید تا ذرات گرد و غبار از گلو خارج شوند. غلتک های جارو برقی با قیچی و حباب تمیز می شوند و لوله های فیلتر و جارو برقی را می توان به راحتی با مایع و آب شستشو داد.

اگر می خواهید بوی بد داخل جارو برقی را حذف کنید ، می توانید از صابون معطر و مایعات معطر استفاده کنید. هنگام انتخاب جارو برقی نیز باید مراقب باشید. با خرید جاروبرقی با کیفیت ، از دردسر کمتری صرفه جویی خواهید کرد. جاروبرقی پارس خزر مدلهای مختلف شما می توانید 2500 وات یا 2200 وات قدرت با قیمت مناسب از این مارک معتبر ایرانی دریافت کنید و از خدمات مختلف آن به خوبی استفاده کنید.

هفته ای یکبار مایکروویو را تمیز کنید

هر چند وقت یکبار همه وسایل باید تمیز شوند؟

اگر هر هفته این کار را انجام دهید تمیز کردن در مایکروویو بسیار آسان خواهد بود ، اما اگر آن را به تعویق انداخته و به مدت طولانی انجام دهید. لکه ها و چربی های باقی مانده از مایکروویو به سختی پاک می شوند و بوی بدی دارند.

برای این کار می توانید ظرف مایکروویو را پر از آب کرده و چند حلقه لیمو ترش را در آن قرار دهید. سپس مایکروویو باید روشن شود و تا زمانی که آب کاسه به دمای جوش برسد. منتظر بماند توصیه می شود این محلول را به مدت 5 دقیقه یا بیشتر در مایکروویو بگذارید تا بخار بتواند چربی و لکه ها را از بین ببرد. سپس می توانید سطح مایکروویو را با یک پارچه تمیز و مرطوب تمیز کنید. دسته مایکروویو و صفحه لمسی نیز باید ضد عفونی شوند تا باکتری های روی آن از بین بروند.

ماشین لباسشویی ماهی یکبار

خود ماشین لباسشویی باید تمیز باشد تا بتوانیم لباس های خود را به درستی بشوییم. بنابراین ، شما باید ماهانه یکبار خودروهای جلو باز را تمیز کنید. حتی خودروهایی که از بالا باز می شوند مستعد بو و آلودگی هستند ، اما درهای جلو باز بیشتر مستعد آلودگی هستند زیرا درهای آنها معمولاً بسته و مستعد ضرب و آلودگی است.

تمیز کردن ماشین لباسشویی بسیار آسان است. می توانید این کار را با استفاده از یک چهارم فنجان سفید کننده کلر انجام دهید و آن را در ماشین لباسشویی خالی بریزید ، سپس اجازه دهید ماشین یکبار با آب داغ شسته شود و چندین بار خوب شستشو دهید. نوار لاستیکی ماشین لباسشویی نیز باید بعد از هر بار شستشو با یک حوله مرطوب آغشته به کمی سرکه شسته شود. تمیز. اگر آب آلوده در این ناحیه باقی بماند ، به مرور دچار خوردگی و خرابی می شود و باید آن را تعویض کنید.

نویسنده: وحیده امینی

این مقاله یک آگهی است و خبرگزاری آنلاین در مورد محتوای آن نظری ندارد.

دکمه بازگشت به بالا