اقتصادی

موافقت کمیسیون انرژی با طرح مانع زدایی از توسعه صنعت برق کشور

نماينده كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي گفت: اين كميسيون با طرح جلوگيري از توسعه صنعت برق كشور موافقت كرده و امروز در صحن علني مجلس به رياست مجلس تقديم كرده است.

مصطفی نخعی در گفت وگو با ترندونی، در تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در جلسه امروز برق شیراز، مدیرعامل شرکت توانیر و معاون امور مجلس وزارت نیرو حضور داشتند.

وی در ادامه بیان کرد: در جلسه رسیدگی رحیمی مظفری نماینده متقاضی تحقیق حاضر و مسئولان حاضر توضیحات خود را ارائه کردند که در نهایت پس از رای گیری در مورد تحقیق و تفحص از شرکت مورد قبول کمیسیون قرار گرفت اما تصمیم گیری شد. هنوز به دادگاه مراجعه نکنید و در صورت قانع شدن نمایندگان درخواست کننده در غیر این صورت به دادگاه علنی مجلس ارجاع می شوند، 10 روز مهلت داده شده تا تحقیقات را لغو کنند.

سخنگوی مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی نحوه انتخاب پیمانکاران به ویژه پیمانکار نصب کنتور هوشمند را برای مدیریت ضعیف توزیع برق و خرابی های مکرر، آسیب به تاسیسات برقی به دلیل کاهش غیرقانونی فرکانس و آسیب دیدگی بررسی کرد. کشاورزان و صنعتگران از جمله محورهای این مطالعه بر کاهش های مکرر و انتصاب افراد مشکل زا و همچنین نامگذاری ها و سلیقه های قومیتی و سیاسی هستند.

وی همچنین تاکید کرد: همچنین امروز پس از رایزنی های فراوان کمیته انرژی خلاصه ای از طرح جلوگیری از توسعه برق را به کمیسیون ارائه کرد که کمیسیون به آن رای مثبت داد و پس از تبادل نظر به تصویب رسید. ریاست جمهوری به برنامه ریزی در حیاط.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا