اقتصادی

قیمت طلای جهانی بالا رفت

روز سه شنبه پس از تصویب بسته کمک کرونا و شیوع نوع جدید ویروس کرونا ، سنای ایالات متحده طلا در تجارت جهانی افزایش یافت.

به گزارش ترندونی ، قیمت هر اونس طلا برای تحویل فوری 0.4 درصد افزایش یافت. و بالغ بر 1882 دلار و 94 سنت بود. قیمت معاملات این بازار روز گذشته 1.3 درصد کاهش یافت زیرا شیوع نوع جدید ویروس کرونا ویروس باعث برهم زدن بازارها شده و سرمایه گذاران را به خرید دلار ترغیب کرده است.

در بازار آتی ایالات متحده هر اونس طلا با 0.3 درصد افزایش به 18888.90 دلار رسید. قیمت سهام روز دوشنبه با افت 0.3 درصدی به 18882.80 دلار رسید.

هووی لی ، اقتصاددان در بانک OCBC ، گفت: “افزایش انتظارات تورمی برای بسته نجات Cronus ایالات متحده ، قیمت طلا را به عنوان پناهگاه امن از تورم افزایش داده است.” عدم اطمینان در مورد چشم انداز اقتصاد جهانی ، مانند وضعیت فعلی شیوع نوع جدید ویروس کرونا ویروس ، احتمالاً از قیمت طلا حمایت می کند.

به گزارش رویترز ، مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب لایحه تسکین انسداد کرونا ویروس 900 میلیارد دلاری رأی داد. سپس این لایحه به مجلس سنا ارسال می شود و انتظار می رود که پذیرفته شود.

در همین حال ، دلار به دلیل شیوع نوع جدید ویروس کرونا در انگلیس که بیش از 16 میلیون شهروند انگلیس را قرنطینه کرد و مرزهای بسیاری از کشورها را به روی انگلیس بست ، قدرت خود را حفظ کرد و بازارهای سهام آسیا منقبض شدند. کردن

از نظر فنی ، وانگ تائو ، تحلیلگر فنی رویترز پیش بینی کرد که با تکمیل بازیابی از 1764 دلار ، هر اونس طلا ممکن است به 1862 دلار سقوط کند.

نقره سایر فلزات گرانبها برای تحویل فوری 1.1 درصد افزایش یافت. هر اونس تا 26.45 دلار. تحویل اکسپرس پلاتین 0.4 درصد افت کرد. حداکثر 1005.10 دلار در هر اونس. تحویل سریع پالادیوم 0.4 درصد افزایش یافته است. هر اونس تا 2318.13 دلار.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا