حوادث و رویدادها

قاچاق 320 کیلو مواد مخدر توسط تاکسی و کامیون به مقصد نرسید



رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 320 کیلوگرم مواد مخدر در پایتخت خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفت و گو با ترندونیوی درباره این موضوع اظهار داشت: در طی دو عملیات جداگانه ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بزرگ تهران برای توزیع و فروش 328 کیلوگرم مواد مخدر قاچاق در تهران کشف و ضبط کردند. .

وی ادامه داد: در یکی از این عملیات ها 50 کیلوگرم تریاک و حشیش از راننده یک تاکسی کشف شد. چند روز پیش ، مأمورین قصد این فرد را برای قاچاق مواد مخدر از طریق منابع خبری اعلام کردند و اقدامات خود را آغاز کردند ، اینگونه است که راننده تاکسی با همکاری شخص دیگر دستیاران وی ، از دو ماشین و تاکسی در استان قم استفاده می کردند. او قبلاً از آنجا خارج شده بود و به دنبال بازگشت دارو به تهران بود.

حسنوند افزود: با هماهنگی مقامات قضایی ، جمعی از مسئولان در استان قم مستقر شدند و با همکاری مقامات قم ، ماشین متهم در محور قم – تهران مشخص شد ، اما مسئولان گفتند هیچ کس برای دستگیری و نظارت بر رفتار آنها مداخله نکرد. ” این نشان داد که راننده وسیله نقلیه او را به عنوان یک کابین تاکسی در حال اسکورت قرار می داد. ساعاتی بعد ، دو خودرو مصادره و رانندگان آنها دستگیر شدند. طی یک بازرسی تاکسی ، 30 کیلو و 250 گرم تریاک و 20 کیلو و 640 گرم حشیش وزن داشت.

رئیس پلیس پایتخت مبارزه با مواد مخدر همچنین از دستگیری دو قاچاقچی دیگر در عملیاتی که در رابطه با پلیس قم انجام شد ، خبر داد و گفت: در این عملیات 278 کیلوگرم و 575 گرم تریاک کشف شد. این عملیات چند روز پیش پس از دریافت خبر قاچاقچی مواد مخدر مبنی بر قاچاق تریاک به تهران آغاز شد كه در آن یك كامیون ایسوزو مملو از مواد مخدر شناسایی و مصادره شد.

وی با بیان اینکه این خودرو از یکی از شهرهای جنوبی کشور رانده شده است ، افزود: یک دستگاه مسافربری دیگر که قرار بود از راننده کامیون میدان فتح مواد لازم را دریافت کند ، شناسایی و مصادره شد. در این خودرو به ترتیب 104 کیلوگرم و 550 گرم و یک کیلو و 25 گرم تریاک وزن پیدا شد.

حسنوند با اشاره به انتقال این دو خودرو به مقر پلیس گفت: با بررسی بیشتر فضای داخل كامیون ، تیم تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر توقیف و مصادره 173 نفر را به دست گرفت. پوند تریاک ، با مهارت تعیین شده در کامیون. ” در طی این عملیات 278 کیلوگرم و 575 گرم تریامید کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: پرونده ای برای هر چهار متهم دستگیر شده در دو عملیات مشابه پلیس در قم تشکیل شده است.

انتهای پیام


این مقاله بر اساس سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار محتوا می نماید، فلذا مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده منابع خبری بوده و وب سایت ترندونی هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا