عمومیکسب و کار ایرانی برتر

کدام قلم نوری ایکس پی پن برای تدریس مناسب می‌باشد ؟

قلم نوری ایکس پی پن برای تدریس

آموزش آنلاین به سرعت تبدیل به یک نیاز مهم تبدیل شده است و قلم نوری به شما این امکان را می دهد تا با دانش آموزان خود به راحتی از خانه خود در ارتباط باشید و تکالیف و طراحی های مد نظر خود را به صورت زنده به آنان آموزش دهید.

به معنای واقعی کلمه صد ها مدل قلم نوری در بازار موجود است، اما همه آن ها سطح یکسانی از تجربه نوشتن را ارائه نمی دهند. ما تعدادی از بهترین قلم نوری را برای آموزش آنلاین و تدریس را انتخاب کرده‌ایم که مطمئناً شما را وادار می‌کند بگویید چرا قبلاً از قلم نوری استفاده نکردم ام !

بهترین قلم نوری ایکس پی پن برای تدریس

  • قلم نوری Xp Pen Deco 01 V2

اگر به دنبال قلم نوری هستید که ترکیب مناسبی از اندازه، دقت و قیمت داشته باشد، به Xp Pen Deco 01 نگاه نکنید. با شروع از اندازه، Deco 01 دارای یک منطقه بزرگ نوشتاری 10 در 6.25 اینچ است. این تقریبا دو برابر اندازه Wacom Intuos فوق الذکر است.

قلم همراه دارای دو دکمه داخلی است که به شما امکان می دهد به سرعت بین حالت قلم و پاک کن جابجا شوید.

در سمت چپ قلم نوری، تعدادی دکمه قابل برنامه ریزی را می بینید که می توان آنها را روی هر میانبر دلخواه تنظیم کرد – مانند باز کردن مرورگر، تغییر زبانه ها یا تغییر اندازه قلم مو و پاک کن. قلم نوری Deco 01 (v2) با ویندوز، مک و همچنین دستگاه های اندرویدی سازگار است.

  • قلم نوری Xp Pen Star G430S

قلم نوری Xp Pen Star G430S یکی از ارزان‌ ترین پدهای نوشتاری دیجیتالی است که می‌توانید در بازار تهیه کنید. چیزی که واقعاً با این قلم نوری قدردانی می‌کنید این است که علیرغم ارزان‌تر بودن دیجیتال پن، شناسه کیفیت نوشتن این قلم نوری واقعاً خوب است و این قلم نوری برای تدریس کاملا مناسب بوده و می‌تواند ارزان خرید را داشته باشد.

این قلم نوری با طراحی جالبی عرضه می شود که در آن تمام وسایل الکترونیکی در سمت چپ قلم نوری قرار می گیرند. این باعث می شود که قلم نوری از سمت نوشته بسیار نازک باشد و اندازه آن فقط 2 میلی متر باشد.

نوشتن بر روی این قلم نوری ممکن است کمی تنگ به نظر برسد زیرا دارای یک منطقه کاری نسبتاً کوچک 4 در 3 اینچ است. هیچ دکمه‌ای روی قلم نوری وجود ندارد، اما قلم همراه دارای دو دکمه است که می‌توان از آنها برای جابه‌جایی سریع بین خودکار و پاک‌کن استفاده کرد.

کابلی که به رایانه متصل می شود غیرقابل جدا شدن است و به طور دائم به رایانه لوحی متصل است، که ممکن است آن را در معرض آسیب قرار دهد زیرا قابل تعویض نیست.

این قلم نوری ممکن است ویژگی‌های بالایی را که قلم نوری دیگر به آن می‌بالند، نداشته باشد، اما از نظر کیفیت، واکنش‌پذیری و دقت قلم، قلم نوری به خوبی قلم نوری های دیگر است. این ثابت می کند که برای به دست آوردن یک دستگاه طراحی دیجیتال مناسب و با قابلیت خودکار، نیازی به خرج کردن پول زیادی ندارید.

  1. منطقه کاری – 4 x 3 اینچ
  2. 8192 سطح حساسیت فشار
  3. بدون دکمه میانبر
  4. کیفیت ساخت مناسب
  5. کوچک و جمع و جور
  6. برچسب قیمت ارزان تر
  7. قابلیت اتصال: با سیم
  8. پشتیبانی: ویندوز و مک
  9. رنگ ها: مشکی
  • قلم نوری XP-Pen Artist 15.6 Pro

قلم نوری Artist 15.6 Pro یک رابط Red Dial که به نظر می رسد و بهترین عملکرد را دارد. رابط نوآورانه Red Dial برای گردش کار روان و کارایی مطلوب طراحی شده است. به راحتی در دست شما قرار می گیرد و می توان آن را طوری برنامه ریزی کرد که روی بوم شما بزرگنمایی و کوچکنمایی کند و راحت تر و دقیق تر به بالا و پایین حرکت کند.

در مقایسه با Artist 15.6، Artist 15.6 Pro دارای 8 کلید میانبر کاملاً قابل تنظیم است و گزینه های سفارشی سازی بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد تا متناسب با سبک کاری دلخواه شما باشد و به شما امکان می دهد ایده های خود را آسان تر و سریع تر برای گردش کار بهینه سازی شده ثبت و بیان کنید.

این قلم نوری از عملکرد شیب 60 درجه پشتیبانی می کند تا از تقلید دقیق از یک جلوه برس کج واقعی اطمینان حاصل کند و انتقال نرم و طبیعی تری بین خطوط و ضربه ها ارائه دهد. شما از یک تجربه طراحی طبیعی آشناتر از همیشه لذت خواهید برد. Artist 15.6 Pro با استفاده از فناوری تمام لمینیت، شیشه و صفحه نمایش را به طور یکپارچه ترکیب می کند تا محیط کاری بدون حواس پرتی ایجاد کند که برای چشم نیز آسان است. صفحه نمایش 15.6 اینچی تمام لایه لایه IPS، دقت رنگ فوق العاده 88% NTSC (120% sRGB) را با زاویه دید 178 درجه جفت می کند و رنگ های غنی، تصاویر زنده و جزئیات خیره کننده را در نمای وسیع تر ارائه می دهد.

 

دکمه بازگشت به بالا