اقتصادی

عرضه نسل دوم دستگاه کمک تنفسی تا ۳ ماه آینده

تیمی از محققان یک شرکت دانش ، تولیدکننده های اکسیژن و تأمین نیازهای کشور هنگام شیوع بیماری کرونا ، دستگاه های تنفسی نسل دوم را در دستور کار خود قرار داده اند که به گفته آنها تا سه ماه آینده وارد بازار می شود.

مصاحبه با ترندونی نیلوفر بخشنده نژاد ، مدیر فروش شرکت دانش ، وی دستگاه تنفس را از محصولات این شرکت دانست و گفت: ژنراتور اکسیژن تولید شده توسط این شرکت 5 لیتر است و تولید این واحد یک واحد حجم بزرگتر است.

وی به عنوان یکی از برنامه های این شرکت ، از ساخت یک دستگاه تولید اکسیژن 10 لیتری نام برد و ادامه داد: این واحد در 3 ماه آینده برای خرید در دسترس خواهد بود.

بخشنده نژاد به عنوان سایر دستگاه های تولید شده توسط این شرکت دانش بنیان ، از دستگاه کمک تنفسی نسل دوم برای بیماران مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب ، انسداد ریوی و آپنه تنفسی نام برد. بهبودی و درمان بیمار را فراهم کنید.

وی با تأکید بر اینکه نسل دوم این دستگاه تولید می شود ، یادآور شد: مهمترین مزیت این دستگاه تولید کامل در داخل کشور است و اگرچه حالت های مختلف تنفسی را فراهم می کند.

مدیر فروش این شرکت دانش بنیان با اشاره به خدمات ارائه شده در هنگام فوران بیماری کرونا ، یادآور شد: اکسیژن ساز و کمک تنفسی یکی از نیازهای مهم بیماران است ، بنابراین ما تولید را برای تأمین نیازهای کشور افزایش دادیم.

مسابقه دهنده

دکمه بازگشت به بالا