اقتصادی

عرضه دارویی برای درمان کرونا پیش از واکسیناسیون/روشی برای بازگشت حس بویایی و چشایی در ۵روز

نتایج مطالعه ای که توسط شرکت دانش در مورد دارویی برای درمان و پیشگیری از عروق بیماری کرونا انجام شده است ، نشان می دهد که هیچ یک از بیماران تحت درمان با این دارو برای ادامه درمان در بیمارستان بستری نیستند ، اما 28 درصد.

به گزارش ترندونی ، سالیراویرا داروی جدیدی است که توسط یک شرکت دارویی مستقر در پارک فناوری پردیو تولید شده و در آستانه ورود به بازار دارو است. در آزمایشات بالینی ، این دارو نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و ممکن است راهی مناسب برای کنترل بیماری عروق بیماری کرونا قلب قبل از واکسیناسیون باشد.

دکتر. مصاحبه صالح رمضانی ، رئیس هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان و دارو ساز در سالیراویرا با ترندونی وی با تأکید بر اینکه این دارو اولین شاخص 4 جز-است که برای بیماری Covid-19 تولید شده است ، افزود: مراحل تحقیق و توسعه ، پیش بالینی و بالینی آن در 16 ماه انجام شده است.

وی یک آزمایش بالینی از این دارو را در بخش عفونت بیمارستان امام خمینی (ره) تشریح کرد و افزود: “این دارو که در آزمایشات بالینی هیچ عارضه جانبی نشان نداده است ، دارای 4 جزication است ، از جمله” اسپری بینی “، برای اطمینان از ایمنی سینوس . و “اسپری خوراکی”. “این برای استفاده خوراکی است ، و سومین جز is” قرص “است ، که ایمنی خون را افزایش می دهد و از طوفان سیتوکین جلوگیری می کند.

رمضانی گفت که چهارمین ترکیب دارو “قطره” است که با استنشاق می تواند از بروز علائم بیماری کرونا در ریه جلوگیری کند. “بنابراین ، ما پیشنهاد می کنیم که بهتر است از این دارو استفاده کنید تا بهترین پاسخ را داشته باشید. ممکن است از شکل “4 م componentsلفه” استفاده شود ، اما هر یک از این ملفه ها می توانند جداگانه استفاده شوند.

این محقق دارویی با تأکید بر اینکه توصیه این شرکت برای درمان بیماری کوید -19 مصرف همزمان چهار شکل دوز به مدت حداقل 8 روز است ، اظهار داشت: تحقیقات ما نشان می دهد که مصرف تنها یک نوع دوز نتیجه خوبی برای این دارو است. دریافت نشد.

وی گفت: مصرف یک یا دو جز sal سالیراویر می تواند تأثیر مثبتی در درمان عروق بیماری کرونا داشته باشد ، اما اگر افراد به دنبال نتایج مشابه نتایج یک آزمایش بالینی بودند ، باید این چهار ماده را به طور همزمان مصرف کنند.

رمضانی افزود: ما در ایجاد اسپری بینی پیشرفت زیادی داشته ایم تا هنگام پاشش باعث سوزش در بینی نشود. این اسپری یک حالت دو فاز است ، بنابراین لازم است قبل از استفاده به خوبی تکان داده شود.

پیشگیری و درمان داروهای گیاهی

این محقق در پاسخ به این سال که آیا این دارو جنبه درمانی دارد یا خیر ، توضیح داد: “با توجه به مکانیسم ایجاد شده و فرموله شده در دارو ، مواد فعال این دارو اجازه نمی دهد پروتئین های انسانی این ویروس به پروتئین های بدن انسان متصل شوند. ، بنابراین ، این دارو همچنین ممکن است مکانیسم پیشگیری در افراد داشته باشد.

وی گفت: “استفاده روزانه از این دارو می تواند فرد مبتلا به بیماری Covid-19 را کاهش دهد.” وی افزود: “هنگامی كه افراد به مناطق پرخطر مانند مراكز شلوغ یا سیستم های حمل و نقل عمومی مراجعه می كنند ، اسپری بینی و دهان سالیراویرا قبل و بعد از این شرایط توصیه می شود. این اسپری می تواند ویروس را قبل از ورود به سلول و ورود آن به بدن ، هدف قرار داده و غیرفعال كند.

آزمایشات بالینی

رئیس هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان با تأکید بر اینکه این دارو منشأ گیاهی دارد ، گفت: مواد موثره این دارو از مواد گیاهی گرفته شده و یک داروی کاملاً گیاهی است. تحقیقات سرطان بر روی این دارو توسط بهترین دانشمندان در این زمینه مورد مطالعه قرار گرفته است. “که این دارو باعث ایجاد سرطان در بدن نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه سمیت (اثرات سمیت دارویی) در جهاد دانشگاهی ارزیابی شده است ، خاطرنشان کرد: تمام مراحل پیش بالینی و بالینی توسط مراجع قانونی اجرا شده است.

رمضانی با بیان اینکه داروهای گیاهی در ایران معمولاً یک برنامه کارآزمایی بالینی معمول ندارند ، افزود: سالیراویرا یک برنامه کارآزمایی بالینی منظم و دقیق را در بیمارستان امام خمینی تهران انجام داده است و نتایج این مطالعات نشان می دهد که این دارو در بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا بسیار چشمگیر.

به گفته این محقق ، نتایج یک مطالعه بالینی نشان داد که مدت زمان درمان 50٪ کاهش می یابد ، اما هر یک از افراد گروه سالیراویر در بیمارستان بستری نیستند و استفاده از سالیراویر باعث افزایش میزان ویروس می شود. نتایج این آزمایشات بالینی به شرح زیر است:

شرح کاربر سالیراویرا یک مصرف کننده متوسط ​​مواد مخدر
درمان در روز دهم 87٪ 12 درصد
دوره درمان را کاهش دهید 4.9 روز
بستری شدن در بیمارستان ۰ 28 درصد
کاهش ویروس در روز 4 درمان 27٪ 10 درصد
کاهش ویروس در روز 8 درمان 60٪ 40٪

به گفته این محقق ، طبق جدول بالا ، 28٪ از افراد گروه کنترل که از این دارو استفاده نکرده اند ، در هنگام ابتلا به بیماری کووید -19 در بیمارستان بستری شده اند ، اما افرادی که این دارو را مصرف کرده اند ، بستری نشده اند.

رمضانی ادامه داد: آزمایش بالینی سالیراویر با دقت زیادی انجام شد ، بنابراین هر فرد سه بار تحت آزمایش شرایین بیماری کرونا قرار گرفت و نتایج جالب جمع آوری شد. نتایج این مطالعه توسط بخش بیماری های عفونی در بیمارستان امام خمینی تأیید شد.

وی در پاسخ به این س whyال که چرا گروه کنترل “دارونما” در یک آزمایش بالینی دریافت نکرده است ، وی پاسخ داد ، “نکته جالب در مورد کرونا کشنده بودن آن است. بنابراین ، استفاده از دارونما در بیماری های کشنده از نظر اخلاقی بحث برانگیز است. بنابراین ، در یک مطالعه بالینی بر روی این دارو ، تصمیم بر این شد که گروه کنترل به طور تصادفی از میان افرادی که دارو دریافت نکرده اند ، انتخاب شده و فقط مطالعات مولکولی در این افراد انجام شده است.

این محقق با بیان اینکه این دارو برای از بین بردن دسته های علائم کووید -19 در 14 بیمار در حال مطالعه است ، تأکید کرد: نتایج این مطالعات نشان داد که این دارو در طی 5 روز پس از درمان ، از جمله اختلالات بویایی توانست 10 مورد از این عوارض را از بین ببرد. ، اختلالات چشایی ، بدن درد و اختلالات تنفسی. اختلالات بو و طعم ناشی از بیماری عروق بیماری کرونا با استفاده از این دارو ظرف 5 روز از بین می رود ، اما گزارشاتی که از بیماران دریافت کرده ایم بیانگر این است که این زمان 48 تا 72 ساعت بوده است. با این حال ، به طور متوسط ​​، این دارو قادر است در مدت 5 روز عوارض بیماری Covid-19 را از بین ببرد.

نسخه این دارو با بیان اینکه چون هیچ عارضه ای ندارد ، افراد می توانند سالیراویرا را قبل از شروع بیماری مصرف کنند ، گفت: ما اسنادی را برای کاهش عوارض این دارو در اختیار سازمان غذا و دارو قرار داده ایم و در حال بررسی هستیم آی تی. “با این حال ، کل تیم فنی دارو و کل تیم آزمایش بالینی ، تقریبا 14 نفر ، هنگام قرار گرفتن در معرض بیماران مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب ، دارو را مصرف کردند و هیچ یک از آنها برای PCR مثبت نبودند.

به گفته وی ، این دارو در مرحله پیشگیری و درمان بسیار مثر بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا