حوادث و رویدادها

زن آمریکایی بعد از پنج سال از کما خارج شد

آفتاب‌‌نیوز :

جنیفر فلولین که از اهالی ایالت میشیگان است، بعد از پنج سال از کما خارج شد تا خلاف نظریه پزشکان مبنی بر بیدار نشدنش را به اثبات برساند.

او علاوه بر آن در جشن پایان دوره دبیرستان پسرش هم شرکت کرد و با این کار خوشحالی خانواده‌اش نیز تکمیل شد.

به گزارش به نقل از دیلی‌میل، جنیفر 41 ساله در 25 سپتامبر 2017 دچار سانحه شدید رانندگی شده و با یکی از تیرهای چراغ‌برق در بزرگراه برخورد کرده بود.

امدادگران او را در حالی که از هوش رفته بود از داخل خودرو نجات دادند و به بیمارستان لیکلاند بردند، پزشکان از آن زمان اعلام می‌کردند او به کما رفته و از این حالت خارج نخواهد شد اما بعد از پنج سال او به طرز شگفت‌انگیزی مجدداً هوشیار شد.

حتی مادر جنیفر هم که لحظه‌ای او را ترک نکرده بود اعلام کرد: کسی انتظار نداشت که او به هوش بیاید، طی این مدت همه به ما می‌گفتند از کمبود اکسیژن رنج می‌برد.

سارا یکی از دوستان جنیفر هم در این باره گفت: مادر جنیفر بسیار عالی به او رسیدگی می‌کرد، از زمان وقوع سانحه یک لحظه هم دخترش را تنها نگذاشت، مادرش مصمم به بازگرداندن او به خانه بود و بعد از پنج سال این امر محقق شد.

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا