اقتصادی

سفرهای مردم کی محدود می‌شود؟

معاون مرکز مدیریت راه های کشور با اشاره به اینکه اعمال محدودیت های ترافیکی به شنبه هفته آینده موکول شده است ، گفت: از نظر ترافیکی و هوایی مشکلی در محورهای مواصلاتی کشور و جاده های شمالی نداریم.

به گزارش ترندونی ، گرچه استان های تاج قرمز ، نارنجی و زرد کشور از ابتدای هفته تحت محدودیت های جدیدی برای ترافیک بین شهری و شهری و کارهای عمومی و خصوصی قرار داشتند ، اما گزارش هایی مبنی بر اعمال این محدودیت ها از روز چهارشنبه گزارش شده است. و به همین دلیل ، مردم نمی دانستند که مثلاً می توانند در جاده های حومه ای سفر کنند یا سفر کنند و محدودیت های جدید از چه زمانی اعمال می شود؟

مژگان جلیلیان ، معاون مرکز ملی مدیریت راه ترندونی ، در مصاحبه ای در مورد وضعیت ترافیک اخیر در محورهای مواصلاتی کشور و نحوه اعمال محدودیت های جدید صحبت کرد. ورود و خروج آنها به استانهای قرمز و نارنجی باید انجام شود ، اما اعمال این محدودیت ها به شنبه آینده ، اول آذر موکول شد.

وی افزود: در حال حاضر هیچ دستور یا اطلاعیه ای برای اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای بین شهری و بین استانی وجود ندارد ، اما در برخی مناطق ممکن است به صورت محلی تصمیم گیری شود. البته ما از همه مردم می خواهیم برای قطع زنجیره انتقال از مسافرت خودداری کرده و در خانه بمانند و توصیه های وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و ستاد تاج ملی را دنبال کنند.

معاون مرکز مدیریت راه های کشور با بیان وضعیت ترافیکی اخیر در محورهای مواصلاتی گفت: در حال حاضر مشکل خاصی در زمینه هوایی و ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور نداریم و بیشتر این محورها تقریباً روانشناختی و کم تردد هستند.

جلیلیان اظهار داشت: بر اساس گزارش اخیر مرکز ملی مدیریت راه ، تا صبح امروز (جمعه 21 آبان) در مسیرهای رفت و برگشت در هراز ، چالوس ، فیروزکوهه ، بزرگراه تهران-شمال و بزرگراه قزوین-رشت ترافیک روانشناختی وجود دارد. هراز ، فیروزکوه و بزرگراه تهران-شمال هیچ گونه مداخله جوی ندارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا