برون مرزی

زنگ بازگشایی مدارس سمای واحد نطنز به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از نطنز ، هنگامی که مدارس ابتدایی پیش دبستانی ، پسرانه و دخترانه در شعبه ناتانکو دانشگاه آزاد اسلامی سما افتتاح شد ، زنگ به صدا درآمد.

زنگ افتتاحیه مدارس شعبه ناتانکو به صدا درآمد

این مراسم همچنین شامل جشنواره گل برای دانش آموزان جدید در مدارس سما بود.

رئیس واحد ناتانکو در دانشگاه آزاد اسلامی در این تعطیلات که به هفته دفاع مقدس اختصاص یافته است ، گفت: از بین همه شهدا ، سربازان ، جانبازان ، شهدای جنگ اجباری ، خانواده های صبور آنها و کسانی که از خط مقدم تا تدارکات هستند. جبهه ها ، صادقانه و صادقانه از کیانو و آرمانهای انقلاب اسلامی در اطاعت از رهبر بزرگ انقلاب مبارزه کردند. ما سرمان را خم می کنیم.

زنگ افتتاحیه مدارس شعبه ناتانکو به صدا درآمد

حسین بوجاری افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز ، مجوز راه اندازی و راه اندازی اولین دبستان دخترانه را در دبستان سما در سال گذشته با فراهم آوردن زیرساخت ها و امکانات لازم برای خدمت رسانی به مردم نطنز دریافت کرد. “

سعی کنید خلاقیت و فرصت های اجتماعی دانش آموزان را بیان کنید

وی گفت: مسئولان مدرسه سما با حمایت همه جانبه دانشگاه در راستای ارتقای آموزش و توسعه خلاقیت و فرصت های اجتماعی دانش آموزان تلاش می کنند.

واحد نطنز ، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در مورد نحوه برگزاری دروس گفت: اگر از ستاد ملی تاج و اداره آموزش و پرورش مجوز بگیریم ، آموزش را به صورت حضوری آغاز می کنیم.

یکی از اعضای هیئت علمی واحد ناتانکو دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: این دانشگاه متعلق به مردم شهر نطنز است و وظیفه دانشگاه است که از منابع و امکانات دانشگاه برای خدمت رسانی بهینه استفاده کند. مردم.

بوجاری گفت: واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز نه تنها همراه با کارشناسی ارشد فعالیت های آموزشی را انجام می دهد ، بلکه حوزه ای از خدمات آموزش ابتدایی است و در آینده نزدیک مکمل دوره متوسطه خواهد بود.

انتهای پیام / 4078/4117 /

دکمه بازگشت به بالا