اقتصادی

راه‌اندازی سامانه رصد ارائه سرویس دسترسی پهن باند به شبکه ملی اطلاعات

معاون وزیر پست ، ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات رادیویی با اشاره به تغییرات رویکرد دسترسی به روش ملی و نیازهای شبکه باند پهن ثابت به شبکه ملی اطلاعات ، از امکان نظارت بر زمان و کیفیت این خدمات خانگی از طریق سامانه نظارت خبر داد. .

به گزارش ترندونی ، مجید حقی با اشاره به شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب و تغییر نگرش به ارائه و دریافت خدمات ، اظهار داشت: وجود داشته است. یکی از مراحل موجود در این زمینه ارائه خدمات مطابق با برنامه مشخص و اطمینان از اینکه اپراتورها به صورت جداگانه به درخواستها پاسخ می دهند و خدمات مورد نظر را ارائه می دهند.

وی توضیح داد: برای نظارت بر ارائه خدمات ، در این زمینه یک پنجره واحد تعریف شده است. “با اجرای این سیستم ، مشتریان خدمات منظم می توانند درخواستهای خود را از طریق همین پنجره واحد ارسال کنند و همزمان گزینه هایی را در محل سرویس مورد نظر خود انتخاب کنند.” آنها انتخاب می کنند. در عین حال ، مشتریان همچنین می توانند از سیستم تنظیم فشار Plus رگولاتور استفاده کنند تا در مورد تاریخچه خدمات اپراتورهای مختلف آگاه شوند و انتخاب و جهت بهتری داشته باشند. پس از این مرحله ، درخواست مشتری به اپراتور ارسال می شود و طبق برنامه مشخص می شود. گزارش عملکرد از اپراتورها دریافت می شود.

معاون وقت سازمان تنظیم مقررات رادیو با بیان اینکه ارائه دهندگان خدمات باید طبق برنامه مشخص به درخواست ها پاسخ دهند ، گفت: زمان همه خدمات را مشخص کنید ، و افزود: ارائه دهندگان خدمات باید طبق برنامه مشخص به درخواست ها پاسخ دهند و در صورت بروز تاخیر یا مشکل در ارائه خدمات ، اپراتور باید پاسخگو باشد.

حقی که با انتشار xdslplus.ir به عنوان آدرس وب سیستم افزود: “یکی از مزایای این سیستم تعیین دلیل تاخیر اپراتورها در ارائه خدمات است. زیرا همه درخواست ها از یک سیستم واحد انجام می شود ، می توان مشکلات و کمبودها را از بین برد.” وجود دارد.

وی با اشاره به کاستی هایی که در حوزه خدمات اینترنتی منزل وجود دارد ، اظهار داشت: دلیل این خرابی ها عدم سرویس به موقع و با کیفیت است ، در حالی که این سرویس پایدارترین و ارزان ترین خدمات در مقایسه با سایر خدمات است ، در این حالت افراد. آنها نسبت به استفاده هر چه بیشتر از این سرویس نگرش خوبی دارند و در صورت مناسب بودن زمان و کیفیت خدمات ، مردم از این خدمات خوشحال تر خواهند بود.

معاون وزیر پست ، ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات رادیو با اشاره به اینکه بیشترین شکایات در زمینه ارتباطات ثابت با موضوع خدمات حلقه است ، افزود: امیدواریم با افزایش یکسره مشکلات در این زمینه کاهش یابد تا رضایت مشتری افزایش یابد. خدمت می شود

حقی با اشاره به رویکرد وزارت ارتباطات در مورد ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده ، تصریح کرد: به دستور وزیر ارتباطات ، کلیه مشترکین کشور که در کیفیت خدمات ثابت خود مشکلی دارند ، توسط کمیته های ملی و مدیران کل ICT کنترل می شوند. در صورت نیاز به تعمیر یا تعمیر خط ، پرونده به سرعت انجام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا