سلامت و دانش

رونمایی از سامانه مدیریت کرونا/ بهره گیری از اطلاعات این سامانه در بیمارستان ها

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به ارائه سیستم مدیریت کرونا مبتنی بر هوش مصنوعی “ریسک من” گفت: این سیستم مشاوره با پزشک را بر اساس اطلاعات شخصی ، سوابق پزشکی و خطر توصیه می کند عوامل. و خوشبختانه هر شهروند می تواند بر اساس این نرم افزار پیش بینی کند.

به گزارش ترندونی ، دکتر علیرضا زالی امروز ، شنبه 7 مارس ، در یک کنفرانس خبری در هنگام ارائه سیستم خطر من گفت:

وی در مورد عملکرد سیستم خطر من در درمان بیماری ویروس کرونا قلب گفت: “با استفاده از این محصول دانش بنیان ، می توان شواهد و خطرات را تجزیه و تحلیل کرد ، وضعیت بیماران را به طور دقیق و دقیق ارزیابی کرد تا افراد بتوانند به برنامه مداخلات پزشکی روی بیاورند. .

زالی با تأکید بر اینکه از هوش مصنوعی در توسعه سیستم استفاده شده است ، گفت: با استفاده از هوش مصنوعی هرچه اطلاعات بیشتری استخراج شود ، قدرت و دقت هوش مصنوعی بیشتر است.

وی افزود: بر این اساس ، برای توسعه این سیستم ، ما باید اطلاعات مربوط به سن ، جنس ، علائم ، یافته های پاراکلینیکی ، تصویر و غیره را از بیماران در بیمارستان های استان تهران به دست می آوردیم. مجموعه. در نهایت ، ما توانستیم بیش از 120،000 اطلاعات از بیمارستانهای تهران استخراج کنیم تا به این موفقیت بزرگ دست پیدا کنیم.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران درباره این سیستم توضیح داد: این سیستم بر اساس اطلاعات شخصی ، سوابق پزشکی و عوامل خطر ، زمان مراجعه به پزشک را توصیه می کند و خوشبختانه هر شهروند می تواند به این نرم افزار دسترسی پیدا کند. پیش بینی در این زمینه

زالی با اشاره به توانایی سیستم در استفاده از اطلاعات در بیمارستان ها ، تأکید کرد که با استفاده از این نرم افزار می توانیم تختخواب ها را در بیمارستان های تهران مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه این سیستم می تواند در زمینه واکسن ها برای شناسایی بیشترین افراد در معرض خطر و مرگ و میر مورد استفاده قرار گیرد ، گفت: “این سیستم نتیجه 12 ماه تلاش 24 ساعته ستاد ویروس کرونا استان در تهران است. عضو و معاون درمان در شرکت دانش بنیان.

زالی استدلال کرد که تهدید کرونا فرصت هایی را برای استفاده از هوش مصنوعی ، ذینفعان این سیستم ، از افراد و شهروندان تا بالاترین سطح سازمانی ایجاد می کند.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران با بیان اینکه استفاده از بیش از 120 هزار داده در سیستم با حمایت معاون اول رئیس جمهور اسحاق جهانگیری و تلاش دکتر جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه ایران در جهان بی نظیر است . دکترای علوم پزشکی. وی همچنین از بیمارستان های استان تهران به دلیل ارائه اطلاعات لازم تشکر کرد.

در ادامه جلسه ، دکتر کوهپایه زاده نیز این سیستم را نتیجه سالها تلاش دانست و گفت: “پیشرفت در مسیر دانش فنی همیشه یکی از اهداف نظام سلامت و دانشگاههای علوم پزشکی بوده است.”

وی با بیان اینکه این سیستم می تواند برای درمان بیماری های دیگر خلاصه شود ، یادآور شد: با دانش متخصصان و مهندسان ، نرم افزار مشابهی را می توان برای بیماری هایی مانند دیابت ، فشار خون بالا ، بیماری های قلبی عروقی و سایر موارد تولید کرد. مدیریت کنید تا افراد بتوانند وضعیت بیماری خود را شناسایی کنند و خطرات پیش رو را درک کنند.

معاون رئیس ستاد سپاه کرونا ، تهران نادر توکل گفت که با حمایت از دولت می توان به چنین دستاوردهایی دست یافت. “با استفاده از این برنامه ، هر کس می تواند سلامت خود را ارزیابی کند ، و نتایج این سیستم می تواند موقعیت سازمانی نیز مورد بهره برداری قرار گیرد.

بر اساس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، سیستم خطر من پیش آگهی دقیق و خاصی از علائم بیماری و شدت احتمالی بیماری در برابر بیماری ویروس کرونا قلب را فراهم می کند.

افراد در معرض خطر من می توانند درصد دقیق آسیب پذیری خود و احتمال بدتر شدن وضعیت آنها در صورت ابتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب را بدانند و در صورت داشتن بیماری عروق ویروس کرونا قلب با علائم احتمالی آنها آشنا می شوند. خطر من براساس میزان آسیب پذیری افراد نسبت به محتوای محتوا است.

پیش بینی خطر من بستری غیر ضروری یا بستری فوری برای گروه های پر خطر را مجاز نمی داند.

این سیستم برای همه اعضای جامعه رایگان ، قابل دسترسی و مناسب است ، بنابراین استفاده از آن بسیار پیچیده است.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به اینترنت به آدرس www.Riskman.com از امکانات این سیستم استفاده کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا