ورزش و تندرستی

رئال‌مادرید – لیورپول/ قرمزها به دنبال جبران فینال ۲۰۱۸

لیورپول امیدوار است انتقام باخت در فینال لیگ قهرمانان 2018 را از رئال مادرید و زیدان بگیرد.

به گزارش ترندونی ، اولین مرحله مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عصر دوشنبه با دو مسابقه که حساس ترین بازی رئال مادرید در لیورپول است آغاز می شود. این مسابقه در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برگزار می شود.

دو تیم آخر در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 به مصاف هم رفتند که رئال مادرید 3-1 پیروز شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد. این سومین قهرمانی پیاپی قهرمانی زیدان پیاپی بود ، بنابراین کارلو آنچلوتی با ثبت رکورد سه عنوان قهرمانی در تاریخ مسابقات ، معتبرترین مربی این مسابقات لقب گرفت.

اتفاقات آن مسابقه هنوز در ذهن هواداران لیورپول است. مصدومیت محمدو صلاح به دلیل حرکت سرخیو راموس باعث عصبانیت هواداران انگلیسی این مدافع شده است و اشتباهات بزرگ کاریوس دروازه بان لیورپول پشتیبانی تیم را دو چندان کرده است. حالا تیم یورگن کلوپ می تواند انتقام شکست بزرگ زیدان را بگیرد. هر دو تیم این بازی را با شرایط خوب آغاز می کنند. لیورپول میزبان سه گل آرسنال و رئال مادرید از ایبار است.

مادرید تنها تیم اسپانیایی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است.

یورگن کلوپ متخصص پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است و باید دید آیا تیمش این بار قادر به حذف رئال مادرید است یا خیر.

در دیدار بعدی ، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد در دورتموند میزبان بوروسیا خواهد بود که این روزها وضعیت خوبی ندارد و حتی ممکن است سهمیه لیگ قهرمانان را کسب نکند. این دو تیم در فصل 13-2013 2012 به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی دو تیم به پایان رسید و در آلمان دورتموند با یک گل پیروز شد.

منچسترسیتی در 11 مسابقه گذشته با آلمان 10 پیروزی و یک پیروزی کسب کرده است. شاگردان پپو گواردیولا در این فصل برای هر 4 جام رقابت می کنند و شرایط بسیار خوبی دارند و این هفته موفق شدند در خانه با 2 گل لسترسیتی را شکست دهند. در این میان دورتموند به اینتراخت باخت تا ورود این تیم به لیگ قهرمانان را سخت کند.

برنامه بازی

سه شنبه ، 6 آوریل ، 23:30

رئال مادرید – لیورپول

منچستر سیتی – دورتموند بوروسیا

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا