عمومی

نه مثل رئال می شویم نه مثل بارسلونا؛ما همان پرسپولیس و استقلال هستیم

می خواستم بگویم چه خوب خواهد بود اگر مثلاً باشگاه استقلال رسما قهرمانی را به پرسپولیس تبریک بگوید و برای رقیب دیرینه خود آرزوی موفقیت کرد. من حتی متنی را نوشتم که از شرایط فرهنگی فوتبال کشور انتقاد می کند ، مثل چرا. استقلون همانند بارسلونا قدم نگذاشت که رئال مادرید را به قهرمانی در این مسابقات تبریک گفت. آیا درخواست قهرمانی می کنید؟

حتی وقتی ناگهان تصویری از رئیس محترم باشگاه پرسپولیس رسول پناه را دیدم ، حتی می خواستم چنین داستانی را بنویسم و ​​منتشر کنم. ظاهراً او شب گذشته برای خوش آمدگویی به بازیکنان به فرودگاه رفت و شاهکار جدیدی را ایجاد کرد. برای باز کردن مکانی در قلب هواداران ، آقای راهنما ، واقعاً فکر کردید از جمله تعداد هواداران و قرار دادن شماره 4 مقابل تیمی از رقبا چیست؟ آیا این افتخار و شخصیت را داشتید که جلوی دوربین ها و با نشان دادن آن “4” حرکت و لبخند بزنید و عکس بگیرید؟

من نوشتم که چرا باشگاه استقلال با این قهرمانی به پرسپولیس تبریک نمی گوید ، حالا می گویم آنها کار خوبی کردند که آنها تبریک نمی گفتند! تبریک می گویم ، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ به گفته مرحوم حجازی ، همه چیز به دست ما می رسد. حافظه من کمکی نمی کند ، اما در فوتبال معتبر جهان ، همه این هواداران در بین مدیران باشگاه کجا بودند؟ چه کسی دیده است که مدیران بارسلونا پس از نمایش شماره 5 پیکه (برنده رئال مادرید) با این افتخار عکس سوغاتی بگیرند؟

آقای رسول پناه ، به جای نشان دادن شماره 4 ، کارهای مهم تری را در باشگاه دارید. لیگ به پایان می رسد ، تمام بدهی ها در دست باشگاه است و بسیاری از بازیکنان فعلی می توانند پرسپولیس را ترک کنند. آیا می خواهید آنها را به عنوان هوادار در تیم نگه دارید؟ روزهای گذشته مهم نیستند و لباس پرسپولیس و استقلال برای بازیکنان خوب نبود! در دنیای امروز ، عدد 4 ، 6 و غیره است. آنها فقط با تعداد کل بازیکنان برابر هستند و اگر حساب آنها خالی باشد ، امروز تیمشان را به شماره 4 شما نشان می دهند و فردا وقتی به تیم رقیب می روند ، شماره دیگری را نشان می دهند. به جای رفتارهای رایج ، در تابستان به نقل و انتقالات داغ فکر کنید. به کالدرون ، برانکو ، بشار ، محرومیت احتمالی و … فکر کنید.

251 251

دکمه بازگشت به بالا