ورزش و تندرستی

همه بزرگان فوتبال که دست رد به سینه رئال مادرید زدند

ایمان گودرزی; وقتی شماره تماس رئال مادرید روی تلفن ظاهر می شود، پاسخگویی به تماس بسیار دشوار است. بازیکنان زیادی در حسرت غول های پرافتخار اروپایی و اسپانیایی نبودند. از دیوید بکهام گرفته تا لوئیز فیگو، کاپیتان بارسلونا، سفیدپوشان مادرید همیشه دنیا را غیرممکن کرده اند. در دنیای فوتبال، تعداد محدودی از بازیکنان می توانند رویای خود را در یک مستطیل سبز محقق کنند. شاید بازیکنانی که وقتی به تیم رویاهایشان رسیدند، انتظارات را برآورده نکردند و در نهایت مجبور به ترک تیم شدند. با وجود تمام این داستان ها، بازیکنان بزرگی در تاریخ بوده اند که به رئال مادرید “نه” گفته اند. کیلیان امباپه شنبه شب پیشنهاد مادرید را برای دومین بار از سال 2017 رد کرد، بنابراین در اینجا برخی از بازیکنان بزرگی هستند که قوهای سفید مادرید را رد کردند:

استیون جرارد

استیون جراردیکی یکی از بازیکنانی بود که در دو نیمه مورد توجه مادریدی ها قرار گرفت. اسطوره لیورپول با پیشنهادی پاسخ داد: “در طول دوران حرفه ای ام دو بار این فرصت را داشتم که به رئال مادرید بروم، اما در برابر وسوسه برقراری ارتباط عمیق با باشگاه شهرم مقاومت کردم. در باشگاه جدید با چالش جالبی روبرو شدم و “لیورپول”. من طرفدار بزرگ رئال مادرید هستم، رئال همیشه یک باشگاه خاص است، اما لیورپول همیشه باشگاه شماره یک من خواهد بود.

همه بزرگان فوتبال سینه رئال مادرید را رد کرده اند

نیماراس

این بازیکن برزیلی در 13 سالگی فرصت پیوستن به مادرید را پیدا کرد اما پیشنهاد رئال را رد کرد. مادرید نیز در سال 2013 برای عقد قرارداد با نیمار با بارسلونا رقابت کرد که در نهایت نیمار را برای بارسلونا انتخاب کرد. مهاجم برزیلی بعداً در مصاحبه ای با مجله فرانسوی Lequipe گفت: در 13 سالگی این فرصت را داشتم که به رئال مادرید بپیوندم اما در آن زمان احساس خوشحالی نمی کردم. در این عصر، برای مهاجرت از برزیل به یک کشور اروپایی خیلی زود بود.

همه بزرگان فوتبال سینه رئال مادرید را رد کرده اند

فرانچسکو توتی

رئال مادرید سه فصل است که به دنبال یک کاپیتان وفادار رم است. توتی گفت: “زمانی که پیشنهاد مادرید را دریافت کردم، از یک پا در رم و از سوی دیگر در مادرید بودم. من همیشه در قلب صادق بودم. رئال مادرید تنها تیمی بود که بعد از رم در آن حضور داشتم.” برای من و خانواده ام سرگرم کننده بود. ، اما هرگز نبود.

همه بزرگان فوتبال سینه رئال مادرید را رد کرده اند

روی کین

در گرگ و میش دوران حرفه ای خود، کین قرارداد 18 ماهه خود با مادرید را رها کرد. رئال مادرید یک قرارداد 1.5 ساله برای من آماده کرده است. ایجنت من، مایکل کندی، برای مذاکره با رئال در راه مادرید بود و مایکل به من هشدار داد که مراقب تلفن همراهم باشم، اما من با شما خواهم بود. “کین گفت. . بنابراین تلفن را همه جا با خودم حمل کردم تا اینکه وقتی در حمام بودم بوتراگوئن با من تماس گرفت، آنها گفتند بازی کردن برای آنها خوب است، هیئت مدیره آماده بود تا با من قرارداد ببندد، من تردید کردم. “مایکل با من تماس گرفت و به من گفت. . “روی! چه تصمیمی گرفتی؟ این هیجان انگیزترین چالش زندگی من بود! اما من آن را رها کردم.”

روی به بخشی از زندگی‌نامه‌اش نگاه می‌کند: با نگاهی به گذشته، کاش می‌توانستم برای یک سال و نیم به اسپانیا بروم، زندگی جدیدی را شروع کنم، زبان دیگری یاد بگیرم و شاید عاشق آن شوم و تا آخر عمر در آنجا بمانم. . .

همه بزرگان فوتبال سینه رئال مادرید را رد کرده اند

پوگبا

پل پوگبا در سال 2016 بسیار به انتقال به مادرید نزدیک بود، اما در نهایت باشگاه سابق خود منچستریونایتد را انتخاب کرد و به یوونتوس پیوست.

او در یک پادکست گفت: من به رئال مادرید فکر می کردم و به آنجا می رفتم، منظورم منچستر بود. اما منچستر همیشه در قلب من بود و صدا به من گفت که به آنجا برگردم. نمی دانستم چه اتفاقی می افتد، اما منچستر را انتخاب کردم و از انتخابم پشیمان نیستم

همه بزرگان فوتبال سینه رئال مادرید را رد کرده اند

جانلوئیجی بوفون

زمانی که در سال 2006 یوونتوس پس از رسوایی کالچوپولی به سری B سقوط کرد و رئال مادرید قصد خرید بوفون را داشت. یوونتوس به بازیکن اجازه داد تا تصمیم نهایی را بگیرد و بوفون هم می خواست بماند.

بوفون به کوریره دلو اسپورت گفت: این درست است و تکرار می کنم که تا سال 2008 با بیانکونری قرارداد دارم، در ایتالیا احساس خوبی دارم و فکر می کنم کوچکترین مشکل رئال (با وجود ایکر کاسیاس) دروازه بان است.

همه بزرگان فوتبال سینه رئال مادرید را رد کرده اند

پاتریک ویرا

او پس از قهرمانی آرسنال در سال 2004 به رئال مادرید بسیار نزدیک بود.

“یک سال قبل از ترک آرسنال، من بسیار به رئال مادرید نزدیک بودم. قرارداد بین دو باشگاه بود. وقتی زمان جدایی فرا رسید، نظرم تغییر کرد.” دلیلی برای جدایی ندیدم. نمی‌دانم این تصمیم ناشی از عدم شجاعت بود یا نه. اما اگر می دانستم سال آینده آرسنال را ترک می کنم، به مادرید می رفتم.

همه بزرگان فوتبال سینه رئال مادرید را رد کرده اند

لوئیس سوارز

لوئیس سوارز در سال 2014 زمانی که برای لیورپول بازی می کرد در اوج قدرت بود. در آن زمان او یکی از بهترین مهاجمان جهان و اروپا بود. بدیهی است که رئال مادرید در خانه شما را شکست خواهد داد. با این حال سوارز پیشنهاد مادریدی ها برای بارسلونا را رد کرد.

رئال مادرید علاقه زیادی به من داشت، اما رویای همیشگی من بازی با بارسلونا بود. او در تلویزیون گفت: «وقتی نام بارسلونا را شنیدم، یک لحظه در آن شک نکردم.

همه بزرگان فوتبال سینه رئال مادرید را رد کرده اند

کیلیان امباپه

در تابستان 2017، مادرید برای جذب امبابان راهی موناکو شد. این بازیکن فرانسوی که فصل طوفانی را در لیگ 1 پشت سر گذاشت و 15 گل و 8 پاس گل به ثمر رساند، با 160 میلیون در یک قدمی پیوستن به رئال مادرید قرار گرفت. اما او این پیشنهاد را رد کرد و به پی اس جی پیوست. امباپه در سخنرانی خود به پاری سن ژرمن گفت: “احساس می کردم فرصت بیشتری برای بازی در پاریس دارم تا رئال مادرید. او همچنین فاش کرد که پیشنهاد منچسترسیتی را رد کرده است.”

همه بزرگان فوتبال سینه رئال مادرید را رد کرده اند

حالا کیلیان امباپه پس از رد پیشنهاد سال 2017، بار دیگر مادریدی ها را به عنوان یک پله تشنه کرد و برخلاف آنچه با مادریدی ها توافق شده بود، رویای کودکی خود را با دلارهای نفتی قطر عوض کرد و قرارداد امضا کرد. وعده های بزرگ با پاریس تا سال 2025 تمدید شد او به خوبی می داند که این تمدید مادریدی دروازه این بازیکن را برای همیشه می بندد و بازی در رئال مادرید برای او یک آرزوی مادام العمر خواهد بود. فرصتی برای افراد کمی در دنیا!

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا