جامعه و خانواده

جمع‌آوری پایانه شرق سابق تا پایان خرداد امسال

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: با راه‌اندازی پایانه شرق جدید تا اواخر خردادماه امسال، پایانه شرق سابق جمع‌آوری خواهد شد و تغییر کاربری خواهد داد.

به گزارش ترندونی، سیدمحمد آقامیری با اعلام اینکه پایانه شرق بین دو تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: اقدامات سازه‌ای و معماری این پروژه به اتمام رسیده و خرید تجهیزات باقی مانده بود که به دلیل عدم تخصیص منابع خریداری نشده بود. با توجه به وعده‌هایی که مبنی بر اختصاص منابع و خرید و نصب تجهیزات داده شده، این امکانات در حال تأمین است و تا دو ماه آینده فاز اول به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مشکل توقف کار نصب تجهیزات بود که هم اکنون در حال انجام است، یادآور شد: فراخوان تعاونی‌های مستقر در پایانه شرق سابق صورت گرفته که تا اواخر خردادماه به پایانه جدید منتقل شده و پارتیشن‌بندی آن انجام شود.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تعاونی‌ها نسبت به جابجایی استقبال کرده اند، تصریح کرد: پایانه سابق با راه‌اندازی پایانه جدید جمع‌آوری خواهد شد و تغییر کاربری خواهد داد.

آقامیری ادامه داد: پارتیشن‌بندی با اولویت تعاونی‌های پایانه سابق صورت می‌گیرد و فضای مازاد به تعاونی‌های جدید اختصاص خواهد یافت.

بر اساس گزارش سایت شهر، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: ساختمان‌ها و تجهیزات پایانه سابق جمع‌آوری می‌شود و تغییر کابری خواهد داد تا تجمع اتوبوس و تاکسی را در آن محل شاهد نباشیم و فضای معبر باز شود.

انتهای پیام

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا