اقتصادی

اتصال آزادراه تهران-شمال به مازندران تا پایان امسال

معاون وزیر راه و شهرسازی از بهره برداری از بزرگراه 2 تهران شمال در منطقه بندرفت تا قبل از پایان سال جاری خبر داد و گفت: در این صورت مردم می توانند از این بزرگراه تا پل زنگوله در استان مازندران به صورت چهار گانه عبور کنند. نوارها.

خیرالله خادمی در گفت وگو با ترندونی، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که باند منطقه 2 بزرگراه تهران – شمال در سال جاری به بهره برداری کامل برسد تا مردم بتوانند از روی پل چهار بانده زنگوله از منطقه 2 عبور کنند. کردن.

وی افزود: اخیراً بیش از 2100 کارگر از منطقه بازدید کرده اند، هزار دستگاه ماشین آلات سنگین و چندین کارگاه فعال که با وجود شرایط سخت در این بزرگراه مشغول به کار هستند تا بتوانیم آن را به پایان برسانیم. امسال”. لذا از پیمانکاران و سرمایه گذاران بزرگراه تهران – شمال تشکر می شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ادامه داد: پیشرفت فیزیکی باند بزرگراه تهران – شمال تاکنون حدود 77 درصد بوده است و هفته گذشته به همراه وزیر امور زیربنایی ارمنستان از این مقام خارجی دیدن کردیم. جای تعجب است زیرا این پروژه دشوار بدون نیاز به تخصص، نیروی انسانی و تجهیزات خارجی انجام می شود و پروژه قرن نامیده می شود.

خادمی همچنین در پاسخ به این سوال که خط رفت و برگشت منطقه 2 بزرگراه تهران – شمال چه زمانی آماده بهره برداری می شود و وضعیت فعلی چگونه است، گفت: انجام شد. در تونل ها و پل ها فعالیت زیادی وجود دارد زیرا ما نمی توانیم در آن مکان ها کار کنیم.

وی اعلام کرد: سرعت پیشرفت فیزیکی بزرگراه تهران – شمال با احتساب رفت و برگشت در مجموع 57 درصد است و تکمیل آن نیازمند منابع مالی قابل توجهی است که تامین آن با مشکل مواجه است. اما در صورت تامین اعتبار، برای تکمیل این بزرگراه مشکل اداری ایجاد نمی شود و با افتتاح باند، عملیات اجرایی و غیرنظامی در باند رفت و برگشت سریعتر و قویتر می شود. ، و ما در اسرع وقت تلاش خواهیم کرد. همچنین استفاده کنید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا