اقتصادی

پیگیر رفع مشکلات شرکت کمپرسورسازی تبریز هستیم

ترندونی/آذربایجان شرقی فرماندار تبریز با بیان اینکه شرکت کمپرسورسازی به عنوان نماد صنعت و تولید استان و شهرستان تبریز است، گفت: به طور جدی پیگیر رفع مشکلات این واحد تولیدی هستیم.

یونس فاتح روز چهارشنبه با حضور در کارخانه کمپرسورسازی تبریز، اظهار کرد: دولت سیزدهم، اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی را به عنوان یکی از سرفصل‌های اولویت‌دار کاری خود قرار داده و در راستای تحقق رشد اقتصادی گام‌های مهمی در شهرستان برداشته است.

وی با بیان اینکه فعال و پویا بودن کمپرسورسازی تبریز به همت کارگران و مهندسان توانمند این واحد تولیدی است، خاطرنشان کرد: بجد پیگیر مطالبه کارگران این واحد تولیدی هستیم.

وی اظهار کرد: به گفته مدیر این مجموعه مشکل تهیه مواد اولیه وجود داشته که حل شده و این کارخانه هرچه سریعتر باید به مدار تولید طبق استانداردها بازگردد.

گفتنی است، شرکت کمپرسورسازی تبریز از تولیدکنندگان اصلی تجهیزات ایستگاهی سوخت گاز، (سی ان جی) در ایران بوده است.

این شرکت درطی تقریبا سه دهه گذشته و از بدو تأسیس این شرکت اولین و بزرگترین تولید کننده کمپرسورهای معدنی و صنعتی درکل منطقه خاورمیانه بوده است.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا