حوادث و رویدادها

تعطیلی مراکز تعویض پلاک در ۱۱ مرکز استان و شهرهای قرمز کرونایی

رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرده است که با افزایش شیوع کانون های کرونا ، مراکز شماره گذاری و شماره گیری مجدد در 11 مرکز استان و شهرهایی که دارای وضعیت قرمز هستند ، بسته خواهد شد.

مصاحبه های سردار سید کمال هادیانفر با ترندونی وی با اشاره به تصمیم ستاد ملی ضد تاجگذاری در مورد تعطیلی مراکز شماره گذاری و انتقال مجدد تحت شریان کرونا قرمز اعلام کرد: و آذربایجان غربی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی افزود: مراکز تعویض شماره ثبت در سایر شهرهای کشور که وضعیت آنها توسط ستاد تاج ملی اعلام شده است نیز بسته است.

رئیس پلیس راهور ناجا همچنین در مورد صحت این حکم با انتقال و تغییر شماره های ایالتی گفت: طبق هماهنگی قبلی تعداد روزهای تعطیلی مراکز شماره گذاری به روزهای اعتبار مأموریت افزایش می یابد.

وی همچنین درباره افزایش دریافت قرار ملاقات مرکز شماره گذاری بصورت آنلاین گفت: همه جلساتی که در تعطیلات مرکز برگزار می شد لغو شده اند و مشتریان باید برای بازپس گیری جلسات اقدام کنند.

هادیان فر همچنین در مورد فعالیت های آموزشگاه های رانندگی گفت: “تا زمانی که این شهر در وضعیت قرمز قرار داشته باشد ، هرگونه آزمون تئوری تحت تأییدیه ممنوع می شود. البته در تهران کلاس های آنلاین در حال تست است و دانش آموزان می توانند با مدرسه مربوطه هماهنگی داشته باشند. “در این کلاسها شرکت کنید. در صورت آموزش عملی رانندگی ، اگر مربی ، ممتحن و کارآموز پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و ماشین به سپر ، ماسک و دستکش مجهز باشد ، هیچ بیمه ای وجود ندارد.

رئیس پلیس راهور ناجا همچنین درباره دانشجویانی که کارت آنها در روزهای قرمز کرونا منقضی می شود ، گفت: “این افراد نباید نگران این وضعیت باشند.” انشا Godالله ، با تغییر وضعیت قرمز به نارنجی ، اعتبار cardexes آنها برابر با تعطیلات قرمز است ، که از آن یک به روزرسانی و آزمون مربوطه گرفته می شود.

هادیان فر تأکید کرد: محدودیت های ترافیکی در شهرهایی با رنگ قرمز و نارنجی وجود دارد و ممنوعیت تردد در کلیه شهرهای کشور از ساعت 10 تا 3 اجرا می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا