جامعه و خانواده

بخشی از کولرهای قاچاق کشف‌شده در خوزستان حراج شد

ترندونی/خوزستان رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: بخشی از کولرهای کشف شده قاچاق در استان خوزستان برای اولین بار در کشور به حراج عمومی گذاشته شده است.

علی دهقانی در حاشیه حضور در انبار اموال تملیکی استان خوزستان که امروز (۲۷ خردادماه) انجام شد، با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان، اظهار کرد: متعاقب کشف محموله کولرهای گازی قاچاق در سال‌های گذشته در استان خوزستان و با پایان یافتن فرآیند رسیدگی و قطعیت حکم، بخش دیگری از این اموال تعیین تکلیف شد.  

به گزارش ترندونی به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی از آغاز حراج عمومی تعدادی از این کولرها خبر داد و گفت: این اقدام در راستای رفاه مردم استان خوزستان تصمیم‌گیری شده و حراج عمومی این از حجم کالا در حال اجرا است که در کشور کم‌سابقه است.

وی ادامه داد: پس از کشف و ضبط این محموله قاچاق، فرآیند رسیدگی مورد رصد، پیگیری و نظارت قرار گرفت و مراحل رسیدگی و قطعیت حکم به پایان رسید.  

بیشتر در این باره: 

کشف انبار بزرگ کولر گازی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در اهواز  

توضیحات مدیرکل اسبق تعزیرات حکومتی خوزستان درباره پرونده کولرهای قاچاق  

دهقانی گفت: باتوجه به اینکه حکم صادره دارای دو بخش جریمه نقدی و ضبط اموال بود، جریمه نقدی به نفع دولت وصول و اموال ضبط‌شده در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفت و با پیگیری‌های دادگستری استان خوزستان، مقرر شد بخشی از آن‌ها با رعایت مقررات و اخذ مجوزهای لازم، در اختیار مردم استان خوزستان قرار گیرد که اقدامی کم‌نظیر در کشور است.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: مردم استان خوزستان می‌توانند با ورود به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)  با وارد کردن اطلاعات لازم و ثبت درخواست، در این حراج عمومی که یکی از بزرگترین حراج‌های سازمان اموال تملیکی است، شرکت کنند.

مدیرکل اداره اموال تملیکی استان خوزستان نیز در این بازدید، گفت: با دستور و پیگیری رئیس کل دادگستری استان خوزستان و همچنین دریافت مجوزهای لازم از سازمان، یک هزار دستگاه کولرگازی از طریق تارنمای ستاد ایران به آدرس  www. Setadiran.ir برای مردم استان خوزستان به حراج عمومی گذاشته شده است.

رستمی افزود: بخشی از این محموله قاچاق پیش از این برای واگذاری به افراد تحت پوشش در اختیار نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و … گذاشته شده بود و بخش دیگری نیز از امروز در جریان حراج عمومی در دسترس مردم استان خوزستان خواهد بود. 

انتهای پیام 

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا