فرهنگ و هنر

اظهارات یک مدیر سینمایی درباره حاشیه‌های پخش اینترنتی فیلم ـ تئاترها

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی تاکید کرد: این بازی یک ویدئو که گفت و یا هر اثر دیگری تصویری در ویاودیها و…. چرا که با مخاطب جذب یک مجوز جداگانه و باید این قانون حتی برای آثار سینمایی نیز اعمال می شود.

روز به روز با توجه به بسته شدن سالن سینما این فیلم در بازار آنلاین – سینما در این سیستم از اینترنت گرم. حاشیههایی وجود دارد اولین بار مصطفی در مصاحبه ای با خبر از این مطرح شده است. او از این که فیلم یکی از آثار خود به نام “رویای یک شب نیمه تابستان” که صحنه رفته بود و این ویدئو نسخه از همان رویداد معتبر هستند برای ارائه دسترسی به اینترنت باید به یک سازماندهی مجدد از این فیلم به عنوان دیگر بخش هایی از وزارت فرهنگ مجوز حرکت از انتقاد داشت.

این ماجرا در آخرین روز از دست و پنجه نرم کردن برخی از دیدگاه های دیگر که باید این فیلم است که آنها از طریق سایت تیوال درام و غیره. گرفته و موجب انتقاد از موازیکاری در وزارت فرهنگ بوده است.

اما سازمان سینمایی در حالی که مسئولیت صدور مجوز کار در شبکه نمایش و ویاودیها مسئول این فرایند موازیکاری می دانم … با این استدلال که به کار خود در سازمان سینمایی مجوز از جهان بلکه این روند به همان اعداد و بیش از بیش.

Mm طباطبایینژاد در مصاحبه با رادیو فردا می گوید: هر جلوه های بصری است که شما می خواهید برای نشان دادن شبکه و ویاودیها نمایش داده می شود مطابق با قانون باید از سازمان سینمایی به اجازه می دهد. آیا آن اثر مجوز از وزارت فرهنگ به آن است. ارتباطی به این موضوع ندارد چرا که وقتی محل انتشار اثر یک تغییر وجود دارد باید اجازه. هنگامی که در حال اجرا یک تئاتر مجوز صادر شده است که در تئاتر روی صحنه برود که مخاطب تا به محدودیت های آن, اما زمانی که در ویاودی به مخاطبان از میلیون ها نفر تبدیل شده است و طبیعی است که نظارت بر آن باید متفاوت و حتی طبیعی است که در این مورد با یک تراشیده و چهره.

او گفت: ما اثری به خصوص زمانی که تئاتر بر اساس نمایش “تصویری” نگاه ما به تئاتر در این سالن اجرا شده است. زمانی که قرار است در قالب یک ویدئو برای جامعه بیشتر نشان داده شده عادی ملاحظات کاربردی و شاید حتی درجه بندی سنی آن را تجربه می کند چرا که چه چیزی قرار است به دست خانواده برسد با آثار هنری که در یک تئاتر برای تماس با استاد خود خرید بلیط و دیدن آن حرکت می کند. تفاوت معنادار وجود دارد. اما هیچ یک از این بدان معنی است که تمام آثار آن رنج می برند بدون سانسور, اما روند قانونی است که صرف نظر از داشتن مجوز از یکی از زیر مجموعههای وزارت فرهنگ برای نشان دادن صفحه اصلی نظارت و صدور مجوز جداگانه دارد.

علی نژاد در مورد این انتقاد که این به نظر می رسد بخشی از وزارت فرهنگ و غیره. بخش دیگری از همان گروه را قبول نمی کند او گفت: من نمی چرا که اگر از این زاویه نگاه ما پس از آن باید گفت که ما در سازمان سینمایی زمان اجازه می دهد خودمان را که قابل قبول نیست. زمان ما برای اکران عمومی این فیلم در گروه هنر و تجربه مجوز صادر شده و ما به صفحه اصلی آن را باید یکی دیگر مجوز صادر خواهد شد. یا برای مثال زمانی که یک فیلم برای انتشار در پرده سینما و یا صفحه نمایش در جشنواره مجوز از زبان است. باید برای نشان دادن صفحه اصلی مجوز متفاوت خواهد بود. قانون در مورد این موضوع مشاهده شده است که پروانه از روی صفحه نمایش. برای نمایش فیلم بر روی صفحه نمایش در شبکه نمایش و یا حتی خارج از کشور باید مجوز جداگانه داده شده است و در واقع یک جداگانه صلاحیت.

وی افزود: اگر لازم مانند کالا شده اند که برای این فیلم مجوز با وزارت هنرهای نمایشی هماهنگی که ما باید انجام دهیم و اگر مدیر کل هنرهای نمایشی نظری و یا ردیابی به تایید ما در سازمان سینمایی این است که در دقیقه است و می تواند قابل اجرا باشد چرا که در حال حاضر محصولات خود را در نامه ای که ما می خواهیم) و سپس همان نظر را قبول که ما داریم و اجرا می کنیم.

طباطبایینژاد همچنین در پایان با اشاره به سایت تیوال که قرار است به یک فیلم – تئاتر نمایش ” این کلمه در مورد این سایت اطلاعات دقیق نیست چرا که از نظر ما تنها یک سایت فروش بلیط, اما اگر مجوز ویاودی باید مثل همه ویاودیهای دیگر برای بارگذاری محتوای تصویری خود را از سازمان سینمایی مجوز.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا