عمومیکسب و کار ایرانی برتر

آینده ارزهای دیجیتال در سال 2023 و معرفی رمزارزهای آینده دار

این تحولات موجب شد کاربران به ناچار سبد سرمایه خود را مجدداً تنظیم و اهداف خود را تغییر دهند و نتوانند دید مشخصی نسبت به آینده ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ پیدا کنند. اما مسئله‌ای که ثابت‌شده به‌نظر می‌رسد این است که با بلوغ بیشتر این بازار و بازگشت اطمینان و اعتماد کاربران، تمایلات سرمایه‌گذاران رفته رفته مثبت‌تر می‌شود و تعجبی نیست که ریسک‌پذیری افراد در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال‌های پیش زودتر به نمایش گذاشته شود.

پادکست آینده ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳

از این رو، در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس قصد داریم نگاهی به آینده ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ بیاندازیم و همچنین برخی از بهترین ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم.

پیش بینی آینده قیمت ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳

اکنون پیش بینی آینده رمز ارزها در سال ۲۰۲۳ و انتخاب ارزهای دیجیتال آینده دار در سال ۲۰۲۳ ذهن اکثر سرمایه‌گذاران را به خود مشغول کرده‌اند. اما برای طرح یک برنامه جدید، ابتدا باید ریسک‌های موجود در آینده ارزهای دیجیتال در سال میلادی جاری را شناخت.

مطالب بیشتر:

اقتصاد کلان: سرمایه‌گذاران رمزارزها در سال ۲۰۲۳ باید از ریسک‌های مرتبط این بازار با نظام اقتصادی در سطح کلان به‌درستی آگاه باشند تا بتوانند به‌صورت صحیح پیش بینی قیمت ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۳ را انجام دهند. جنگ بین اوکراین و روسیه منجر به ایجاد یک بحران انرژی با تحریم‌ها علیه کشور روسیه شد.

مطالب بیشتر: و تاثیر آن بر بازارهای مالی

بسیاری از شرکت‌های کریپتویی ورشکستگی خود را اعلام کردند که ممکن است جهت پرداخت بدهی‌ها، دارایی‌های رمزارز خود را به فروش برسانند که این‌گونه رخدادها عموماً با فروش دسته‌جمعی از سوی سرمایه‌گذاران همراه می‌شود. به این ترتیب، این مسئله در پیش بینی آینده ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ از اهمیت بالایی برخوردار است.

فشار قانون‌گذاری‌ها: ایالات متحده مدتی است که مشغول قانون‌گذاری و تنظیم بازار ارزهای دیجیتال است و با توجه به اتفاقات منفی سال ۲۰۲۲، احتمال افزایش سخت‌گیری‌ها بر این بازار در سطح جهان وجود دارد. لازم به ذکر است که تشکیل یک چهارچوب قانونی مشخص برای بازار ارزهای دیجیتال در بلندمدت مفید خواهد بود، چرا که باعث جذب سرمایه‌گذاران بزرگ و سازمان‌ها می‌شود.

فروش ماینرها: اگر همانند ۲۰۲۲ قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ نیز کاهش یابد، ماینرهای این رمزارز نیز دچار تنگناهای مالی می‌شوند. استخراج بیت کوین نیاز به سرمایه قابل توجهی دارد و کاهش قیمت بیت کوین موجب عدم فعالیت این کسب و کارها می‌شود. در نتیجه، ماینرها جهت پوشش مخارج مجبور به فروش بیت کوین های خود می‌شوند که متعاقباً کاهش قیمت بیت کوین را در پی خواهد داشت.

مطالب بیشتر: چگونه است؟

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۳

همان‌طور که می‌دانید، پیش بینی آینده ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ تا حد زیادی به عملکرد و قیمت بیت کوین بستگی دارد. در حال حاضر، رمزارز شماره یک بالاتر از ۲۲,۷۰۰ دلار در بازارها معامله می‌شود و برای نخستین بار در پنج ماه اخیر، در تاریخ ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) از سطح مهم ۲۳,۰۰۰ دلار عبور کرد.

مطالب بیشتر: چیست؟

در راستای پیش بینی آینده ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳، کارشناسان معتقدند که افزایش نرخ بهره و تشدید سیاست‌های انقباضی مانع از رشدهای بزرگ برای بیت کوین و بازار رمزارزها می‌شوند. به این ترتیب، سرمایه‌گذاران به‌دلیل سردرگمی در بازارها به خرید لجر نانو ایکس روی نمی‌آورند و هولدرهای فعلی بیت کوین نیز ممکن است دارایی‌های خود را بفروشند.

در هر صورت پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ با دیدگاه‌های صعودی و نزولی مختلفی همراه است و تنها گذر زمان وضعیت بازارها را مشخص خواهد کرد. با همه این‌ها، بیت کوین به‌عنوان رهبر بازار رمزارزها تا کنون توانسته سرسختی خوبی در شرایط بد اقتصادی از خود نشان دهد و حامیان بسیار زیادی برای خود پیدا کرده است.

بهترین ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳

مفهوم و هدف کلی در سرمایه‌گذاری حفظ پول و سرمایه است. با توجه به مواردی که تا به اینجا گفته شد، سرمایه‌گذاری مطمئن و بهترین ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ پروژه‌های شناخته‌شده و برتر بازار هستند. اختصاص دادن بخشی از سبد سرمایه به بیت کوین، اتریوم و دیگر رمزارزهای برتر بازار اقدامی هوشمندانه و کم‌ریسک خواهد بود.

مطالب بیشتر: : بلاکچین چیست و چگونه کار می کند؟

پروژه‌های حوزه (امور مالی غیرمتمرکز / DeFi) در بلاک چین اتریوم در سال ۲۰۲۲ ایردراپ‌های بسیار زیادی داشتند و احتمالاً این رویه در سال ۲۰۲۳ نیز ادامه خواهد داشت و پروژه‌های جدید زیادی را شاهد خواهیم بود.

 

تکرار تاریخ: در دوره قبلی بازار، پروژه‌های زیادی رشدهای تصاعدی داشتند که می‌توان با شناخت زمینه فعالیت آن‌ها، در پروژه‌های مشابه سرمایه‌گذاری کرد. دامین‌های ENS در سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کردند و با افزایش محبوبیت سرویس‌های غیرمتمرکز ارائه‌دهنده دامین، می‌توان پروژه‌های فعال در این زمینه را شناسایی و در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد.

از دیگر پروژه‌های موفق می‌توان میم کوین‌ها (Memecoin) را نام برد. یکی از شناخته‌شده ترین پروژه‌ها بین این دسته از ارزهای دیجیتال دوج کوین (DOGE) است که همچنان ایلان ماسک را به‌عنوان حامی خود دارد. اما سرمایه‌گذاری در میم کوین‌ها به تحقیقاتی کامل نیاز دارد.

به‌طور کل نمی‌توان گفت که سرمایه‌گذاری در رمزارزها و پیش بینی آینده ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ یک فرمول خاص دارد که بتوان از آن استفاده کرد. رویکرد کلی شما باید خرید در کف و فروش در سقف‌های قیمتی باشد و اکنون در آغاز سال ۲۰۲۳، قیمت ارزهای دیجیتال در محدوده خوبی برای خرید قرار دارند.

به‌علاوه، بهتر است بدانید حضور در بازار و آگاهی بیشتر در مورد جوانب مختلف بازار رویکرد بهتری نسبت به پیدا کردن زمان مناسب برای خرید است. هر چه یک سرمایه‌گذار بیشتر در بازار فعالیت داشته باشد و اصول پایه را رعایت کند، بازده بیشتری برای سرمایه خود رقم خواهد زد.

در این پست از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس سعی داشتیم یک دیدگاه کلی به شما در مورد آینده ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ ارائه دهیم. اگر در رابطه با موارد فوق پیشنهاد و یا سوالی داشتید، خواهشمندیم با ثبت نظر خود با ما در میان بگذارید.

سوالات شما در مورد آینده ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳

بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ کدام‌اند؟

بدون شک پروژه‌های برتر بازار انتخاب مناسبی برای سرمایه‌گذاری خواهند بود و به احتمال فراوان بیت کوین، اتریوم، کاردانو و لایت کوین از بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۵ هستند.

حتما بخوانید: ledger

جدیدترین پیش بینی ارزهای دیجیتال چیست؟

پیش بینی ارز دیجیتال در هفته آینده چگونه است؟

بلاگ او ام پی فینکس به‌صورت روزانه تحلیل رمزارزهای برتر را به شما ارائه می‌دهد و در روزهای ارزهای دیجیتال آینده دار برای سرمایه گذاری در سال 2023

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری تا سال 2025

اگر می خواهید از بهترین ارزهای دیجیتال آینده دار برای سرمایه گذاری در سال 2023 تا 2025 بهره مند شوید در کانال تلگرام به لینک زیر عضو بشید و در صورت لزوم به آیدی تلگرام من در تلگرام پیام ارسال کنید …

با سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، افراد می‌توانند به دارایی‌هایی دست پیدا کنند که می‌تواند چشم‌انداز بازارهای سرمایه‌گذاری را برای همیشه تغییر دهد.

مهم نیست که سرمایه‌گذاری بزرگ یا اندک باشد، نمی‌توان انکار کرد که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال فرصت‌های هیجان‌انگیزی را برای رشد و سود ارائه می‌دهد که به‌سادگی نمی‌توان آن را در جای دیگری یافت.

ارزهای دیجیتال آینده‌دار از دید کارشناسان برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۳ :

  1. بیت کوین BitCoin (BTC)

مطمئناً از اینکه بیت کوین را در ابتدای این لیست می‌بینید غافل‌گیر نشده‌اید.

بیت کوین اولین ارزدیجیتال است و در سال ۲۰۰۹ توسط ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد.

در حال حاضر بیت کوین یکی از پایدارترین و سودده‌ترین ارزهای دیجیتال است.

زمانی که بیت کوین در سال ۲۰۰۹ معرفی شد، تعداد کمی در مورد ارزهای رمزنگاری شده، اطلاعاتی داشتند.

همین امر باعث شد که سرمایه‌گذاران زمانی که قیمت بیت کوین به‌شدت پایین بود، اقدام به خرید کنند.

شاخص‌ها این‌طور بیان می‌کنند که بهتر است بیت کوین را در سال ۲۰۲۳ تحت‌نظر داشت.

باوجود روند نزولی که بیت کوین اخیراً داشته، تعداد سرمایه‌گذاران و دارندگان بیت کوین رو به افزایش است.

با درنظرگرفتن اینکه بیت کوین عرضه خیلی محدودی دارد (۲۱ میلیون واحد)، این افزایش تعداد خریداران نشان‌دهنده امکان رشد بیت کوین است.

  1. اتریوم Ethereum (ETH)

گزینه‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال وجود دارد. برخی هنوز در مراحل اولیه توسعه هستند، درحالی‌که برخی دیگر خود را به‌عنوان رهبران این صنعت تثبیت کرده‌اند.

یکی از ارزهای دیجیتالی که به‌خوبی خود را نشان داده است و همچنان هم پتانسیل رشد قابل‌توجهی دارد، اتریوم است.

برای اینکه پتانسیل اتریوم را مخصوصاً در این روزها درک کنید، در نظر بگیرید که به نظر می‌رسد که در نقطه هزار دلاری دارای ناحیه حمایت قوی است.

که به این معناست که اگر این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۳ رشد کند، برای سرمایه‌گذاران سودی تقریباً ۲۰۰ درصدی خواهد داشت.

BNB توکن بومی زنجیره هوشمند بایننس، صرافی ارز دیجیتال پیشرو در حال حاضر است.

این توکن یا کوین، در اکوسیستم بایننس کارایی‌های مختلفی دارد.

یکی از مزایای اصلی سرمایه‌گذاری روی BNB این است که هولدرهای این توکن فی کم‌تری در صرافی بایننس پرداخت می‌کنند.

همین مسئله به‌تنهایی تقاضا برای BNB را بالا برده است.

علاوه بر این، تعداد محدودی از این توکن موجود است و در حال حاضر دارای سیستم توکن سوزی خودکار است که عرضه توکن را نصف می‌کند.

این سیستم کاهش تورم، باعث کاهش عرضه کلی توکن BNB شده است و به همراه بهبود بازار کریپتو، این توکن دیجیتال می‌تواند سود قابل‌ توجهی برای سرمایه‌گذاران داشته باشد.

فناوری این پروژه امکان پنهان کردن اطلاعات مربوط به فرستنده، گیرنده و مقدار انتقال در تراکنش‌ها را فراهم می‌کند.

به‌عبارت‌ دیگر، معاملات غیرقابل‌ردیابی و ناشناس را تسهیل می‌کند.

فرق زی کش با پروژه‌های مشابه این است که شما می‌توانید انتخاب کنید که تراکنش‌ها پنهان شوند یا خیر.

همچنین کاربران می‌توانند مشخص کنند که چه بخشی از تراکنش باید پنهان شود.

سرمایه‌گذاران زی کش می‌توانند با اطمینان خرید یا کمک‌های مالی کنند و انتخاب کنند که تراکنش‌ها شفاف یا محرمانه (پنهان) باشند.

این قابلیت، موارد استفاده از زی کش را واضح می‌کند و آن را به یکی از ارزهای دیجیتال با پتانسیل بالای صعود تبدیل می‌کند.

پالیگان به دلیل عملکرد چشمگیر قیمت درگذشته، انعطاف‌پذیری، روند صعودی کلی قیمت و آینده امیدوارانه آن در این لیست قرار گرفته است.

پالیگان در حال حاضر در بین سرمایه‌گذاران رمزارز محبوبیت پیدا کرده است.

با رخ‌دادن ادغام (Merge) اتریوم، انتظار می‌رود این شبکه حتی بیشتر هم رشد کند.

علاوه بر این پالیگان در حال ایجاد شراکت برای افزایش حضور خود در بازار ارزهای دیجیتال است.

ارزش توکن پالیگان (ماتیک) از ژوئن سال ۲۰۲۲ دارای رشد تقریبی ۱۸۰ درصدی بوده و اگر بتواند این رشد را حفظ کند،

قیمت ماتیک می‌تواند شاهد یک ‌روند صعودی باشد.

متاورس درحال‌ رشد است و سندباکس یکی از برترین پروژه‌های آن است.

در حال حاضر توکن سند با قیمت کم‌تر و اختلاف نسبتاً زیادی نسبت به بالاترین رکورد خود در سال ۲۰۲۱ معامله می‌شود.

اگر این توکن به قیمت بالای قبلی خود برسد سود بسیار زیادی برای سرمایه‌گذاران خود به همراه خواهد داشت

و این امر آن را به یکی از سودآورترین ارزهای دیجیتال برای خرید تبدیل می‌کند.

کاردانو اغلب امن‌ترین فناوری بلاکچین امروزی شناخته می‌شود و تا قبل از ادغام اتریوم، بزرگ‌ترین پلتفرم قرارداد هوشمند بود که مکانیسم اجماع اثبات سهام (POS) را اجرا می‌کرد.

این پلتفرم گام‌های قابل‌ توجهی در رسیدن به دیگر قاتلان اتریوم برداشته است که با ادغام فناوری قراردادهای هوشمند در اواخر سال ۲۰۲۱ آغاز شده است.

با حرکت روبه‌جلو و همان‌طور که اکوسیستم فناوری‌های بیشتری را ادغام می‌کند،

سولانا یکی از پلتفرم‌های قرارداد هوشمندی است که به‌ سرعت درحال‌ رشد است.

در بیشترین پیک قیمتی آن توکن SOL حدود ۱۳۰٫۰۰۰ درصد رشد کرد درحالی‌که فقط یک سال از شروع پروژه گذشته بود.

اما امروزه ارزش این توکن (مثل بقیه توکن‌ها) در واکنش به انقباض‌های مداوم بازار رمزارزها کاهش‌یافته است.

بااین‌حال نشانه‌ای از این‌که اکوسیستم سولانا رو به افت باشد دیده نمی‌شود.

چرا آن را در لیست گذاشتیم؟

به این دلیل‌که یک دارایی رمزنگاری انعطاف‌پذیر با آینده‌ای بسیار قوی است.

در گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است، به راحتی قابل دسترسی است و توکن آن به صورت وسیعی در جریان است.

چین لینک شباهت‌های زیادی به بیت کوین دارد که به آن پتانسیل بالایی برای بالارفتن ارزش آن در بلندمدت می‌دهد.

در حالی‌که این ویژگی هنوز فعال نشده است، گمانه زنی‌هایی وجود دارد که به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

پس از فعال شدن این ویژگی می‌توانیم شاهد افزایش تعداد سرمایه‌گذاران و هولدرهای این ارز دیجیتال باشیم.

  1. استوریج Storj (STORJ)

Storj فضای ذخیره‌سازی ابری داده بر اساس بلاکچین را ارائه می‌دهد.

برای مثال، ارائه‌دهندگان فضای ذخیره‌سازی ابری سنتی دارای مرکزداده یا دیتاسنتر هستند.

اما Storj اجازه می‌دهد هر شخصی فضای هارد خود را در اختیار شبکه بگذارد و یک نود (Node) ذخیره‌سازی به وجود بیاورد.

به این معنی که هرکس با هارد درایوی که الزامات Storj را داشته باشد، می‌تواند فضای ذخیره‌سازی به دیگران قرض بدهد.

Storj اقداماتی انجام داده تا از امنیت داده‌هایی که به کاربران سپرده می‌شود مطمئن شود.

مثلاً اینکه Storj فایل‌های کاربران را قبل از اینکه آن را آپلود کنند «رمزنگاری» می‌کند.

Storj در ازای فضای ذخیره‌سازی که کاربران در اختیار شبکه قرار می‌دهند به آن‌ها به‌عنوان پاداش توکن STORJ پرداخت می‌کند.

با افزایش تقاضا برای ذخیره‌سازی در فضای ابری، Storj محصولی باکیفیت و کارآمد ارائه می‌دهد که می‌تواند فضا را متحول کند.

در حال حاضر STORJ با قیمتی حدود ۰.۳ دلار معامله می‌شود که تقریباً در پایین‌ترین حد خود است و موقعیت مناسبی برای سرمایه‌گذاران است تا از پیشرفت این فناوری برای سودمندی بهره ببرند.

سخن پایانی :

وقتی که در جستجوی ارزی هستید که بتواند برای شما سودآوری بالایی داشته باشد،

بسیار مهم است به یاد داشته باشید که فضای دارایی‌های دیجیتال بسیار پر ریسک است.

پیشنهاد می‌شود اگر قصد سرمایه‌گذاری (نه ترید) روی یک پروژه یا ار دیجیتال را دارید،

حتما جزئیات آن مثل وایت پیپر، شریک‌ها، گذشته، رود مپ و … را بررسی کنید.

با استفاده از دکمه های روی کیف پول لجر می توان تراکنش های ارزهای دیجیتالی را تایید و یا رد کرد و امنیت فوق العاده ای بر روی کیف پول ایجاد کرد.

دکمه بازگشت به بالا