جامعه و خانواده

آخرین وضعیت ساماندهی معلمان برای ورود به سال تحصیلی جدید/برگزاری مانور آغاز سال تحصیلی

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اعلام آخرین وضعیت سازمان منابع انسانی برای سال تحصیلی جدید ، از یک تمرین آغازین مجازی با استانها در شهریورماه و قبل از شروع سال تحصیلی خبر داد.

مصاحبه علی الهیار ترکمن با ترندونی ، وی در همین رابطه اظهار داشت: نیازهای کارگری برای سال تحصیلی آینده پیش بینی و محاسبه شده است.

وی افزود: ما با همان مدل و بسته ای که سال گذشته دنبال کردیم نیازها را برآورده می کنیم ، از جمله شهریه رسمی و پیمانکاری ، شهریه رایگان ، خرید خدمات ، هزینه آموزش کارمندان و معلمان نظامی. “در برخی موارد مجاز به استفاده از زور در آستانه بازنشستگی هستیم. خدمات مداوم

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: ما یک جلسه مجازی با استان ها برگزار کردیم و دوباره در ماه سپتامبر و قبل برای سال تحصیلی ، ما در تخصیص کارکنان مشکلی نداشتیم و اطمینان حاصل کردیم که هیچ کلاس بدون معلم در ابتدای سال نخواهد بود.

الهیار با اشاره به تعداد بازنشستگان امسال ، گفت: “امسال سیستم بازنشستگی شامل 47000 بازنشسته است که برخی از آنها ممکن است طبق ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری به خدمت خود ادامه دهند.”

وی ادامه داد: ما از طریق استان ها پیگیری می کنیم تا از تعداد همکارانی که می توانند در این خدمت ادامه دهند مطلع شوند. ما می توانیم تا 20 سپتامبر تعداد نهایی بازنشستگان را اعلام کنیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ، آیا برنامه تمام وقت معلمان و ثبت نام متقاضیان برای سال تحصیلی بعدی ادامه خواهد یافت؟ وی گفت: برنامه معلمان تمام وقت به دلیل برپایی ویژه ماه ژوئن لغو شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا