اقتصادی

دولت و مجلس از صنعت برق و انرژی پشتیبانی کنند

جوکار در گفتگو با آنا:

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با بیان اینکه صنعت برق و انرژی نیاز امروز کشور است و باید به آن توجه داشته باشیم ،گفت: در این زمینه دولت و مجلس پشتیبانی لازم را داشته باشند.

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص دیدار مسئولان سازمان انرژی هسته‌ای با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: نکته‌ای که وجود دارد، اهمیت موضوع هسته‌ای کشور است. این فناوری موضوعاتی مانند پزشکی، صنعت و غیره را در بر می‌گیرد.

وی افزود: از این رو نگاه رهبر انقلاب این است که در هر صورت چرخه غنی‌سازی که خود یک عامل بازدارنده است و قدرتی برای کشور ایجاد می‌کند، متوقف نشود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب برای حفظ این موقعیت،اعلام کردند که زیرساخت‌های موجود صنعت هسته‌ای باید حفظ شود و انرژی هسته‌ای هم حق مسلم مردم ایران است.

جوکار در مورد مهمترین اقدامات دولت و مجلس برای اجرایی شدن فرمایشات رهبر انقلاب، بیان کرد: متاسفانه در گذشته هم فرمایشاتی که مقام معظم رهبری در بحث هسته‌ای و مذاکرات داشتند به صورت جدی از سوی مسئولان وقت انجام نشد. 

وی اضافه کرد: در هر صورت باید توجه به این فناوری مورد عنایت مجلس و دولت باشد و در این راستا اقدامات لازم را فراهم کنند تا از جهات مختلف بتوانیم از این صنعت استفاده کنیم.

نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید به صنعت برق و انرژی که نیاز امروز کشور است، توجه داشته باشیم زیرا این موضوع در تولید و صنعت ما تاثیر گذار است. در این زمینه دولت  و مجلس پشتیبانی لازم را داشته باشند.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا