عمومی

تعیین تکلیف متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن یزد به کجا رسید؟

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد: انشالله تامهرماه همه متقاضیان بویژه متقاضیان یزدی طرح نهضت ملی مسکن تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، خواجه رضایی گفت: در استان یزد بالغ بر ۱۳۶ هزار متقاضی  در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام و ۶۹ هزار نفر حائز شرایط اولیه بودند که ۵۲ هزار نفر تعیین تکلیف شده اند و احصای اراضی آن‌ها انجام شده  است.تعیین تکلیف متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن یزد به کجا رسید؟ بیشترین تعداد متقاضی مربوط به شهر یزد با حدود 30 هزار نفر بود که 6 هزار نفرآنها تعیین تکلیف شدند.

وی افزود: طرح آماده سازی مسکن‌های این متقاضیان  نیز با سرعت خوبی در حال انجام است و متقاضیان به مرور به سامانه وصل شده اند.

خواجه رضایی ادامه داد: بنا داریم ۱۰ هزار نفر در شهر یزد به مرور به سامانه وصل شوند و روزانه اطلاعرسانی برای انتخاب طرح صورت پذیرد.

وی خاطر نشان کرد : فاصله‌ای بین زمانی که متقاضیان تایید نهایی می‌شوند، تا طرح آغاز می‌شود وجود دارد که مرتبط با زمان تهیه طرح، آماده سازی و اخذ مصوبات است وقاعدتا زمانبر است. زمان متناسب با زمان طراحی و اخذ مراحل کارشناسی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد ادامه داد: بنا داریم تا مهرماه متقاضیان یزدی را تعیین تکلیف کنیم، ولی برخی مراحل از اختیارات ما خارج است و باید مراحل کارشناسی طی شوند.

دکمه بازگشت به بالا