برون مرزی

ترکیه در پاسخ به ادعای ترامپ ، رکورد در واکنش به خاورمیانه / ایران را شکست

روسیه با 66060 مورد ، انگلیس با 5 هزار و 850 مورد ، ترکیه با 3 هزار و 977 ، ایالات متحده با 3.940 ، ایتالیا با 3.047 مورد به ترتیب کشورهایی بودند که بیشترین تعداد موارد جدید تاج را داشتند.

شما می توانید جدیدترین آمار مربوط به مبتلایان به کروناویروس را در عکس های زیر مشاهده کنید تا زمان نگارش این گزارش ، این آمار هر دقیقه به روز می شود.

تصاویر و منابع وب سایت Word of Meers ، که آمار افراد آسیب دیده و کشته شده را جداگانه به روز می کند.

آمریکا

به گزارش اسپوتنیک ، رئیس جمهور دونالد ترامپ گفت: “ما مشکلات بیشتر و بیشتری داریم و راه های دیگری برای صرف 500 میلیون دلار اختصاص به سازمان بهداشت جهانی وجود دارد.” ما می توانیم روش های دیگری برای صرف هزینه و کمک به دیگران بیابیم. ما در برخی از افراد مورد بررسی قرار گرفتیم که اعتبار زیادی را برای انجام کار خود کسب می کنند.وی با انتقاد از سازمان بهداشت جهانی به دلیل مخالفت خود با واشنگتن برای بستن مرزهای خود با چین با انتشار ویروس Coronavirus گفت: “ما می توانیم این پول را بسیار کارآمدتر خرج کنیم.”

به گزارش رویترز ، ترامپ روز شنبه به کاخ سفید گفت: “ویروس می توانست در چین متوقف شود ، اما چنین نشد و جهان اکنون درگیر شیوع ویروس است.”

ترامپ همچنین در بحبوحه اپیدمی کورنا ، تروریسم اقتصادی خود علیه مردم ایران را ذکر نکرد. من پیشنهاد کردم که در صورت تمایل به آنها کمک کنم. اگر آنها به فن نیاز داشته باشند و از آنها سؤال کنند ، هزاران تنفس مصنوعی داریم که آنها را ارسال می کنیم. واکنشی نیز از وزیر امور خارجه ما دریافت شد ، که توییت کرد: “آقای ترامپ! ایران در ماه های آینده یک دستگاه تنفس مصنوعی صادر می کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید مداخله در امور داخلی یک کشور دیگر است.” ملت ما ، به ویژه ملت را متوقف کنید و باور کنید که “هیچ” سیاستمداران آمریکایی را نمی پذیریم.

در آخرین انتقاد خود از عملکرد ترامپ ، رئیس جمهور مجلس نمایندگان روز یکشنبه با انتقاد از واکنش آهسته رئیس جمهور دونالد ترامپ به شیوع coronavirus این کشور گفت: رئیس جمهور معتقد است که بحران به طرز جادویی ناپدید می شود. .

با تحت تأثیر اقتصاد ایالات متحده ، کورونا قول جدیدی به وزیر خزانه داری داد. به گزارش سی ان ان ، استیو مانوچین اظهار داشت که طی چند ماه اقتصاد ایالات متحده به پویایی و پیشرفت خود باز خواهد گشت. با این حال ، برخی از اقتصاددانان این کشور در بهبود وضعیت اقتصاد در طی چند ماه مردد هستند.

توجه داشته باشید که در 24 ساعت گذشته ، 507 نفر تنها در نیویورک جان باختند. ایالات متحده تاکنون 742،732 مورد داشته است که 646 مورد دیگر در 24 ساعت گذشته فوت کرده اند که این رقم به 39660 مورد رسیده است.

انگلستان

به نقل از یکشنبه تلگراف نخست وزیر انگلیس ، بوریس جانسون ، که در حال بهبودی از کرونا است ، به دفتر خود بازگشت.جانسون اخیراً به اعضای دولت خود دستور داد تا ویروس کرونا را تا حد ممکن مهار کنند.او با دمینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس دیدار کرد. روز سه شنبه به مدت سه ساعت. دولت موقت مدیریت امور ایالتی را به عهده گرفت.

همچنین مطابق وب سایت SBS ، یک مقام ارشد دولت بریتانیا روز یکشنبه گفت که با توجه به آمار کشته شدگان ، هنوز هم پیمانگاه آزادشده هنوز کار می کند. بوریس جانسون ، معاون نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که دولت تدریجاً ممنوعیت ترافیک را در ماه های آینده برداشته خواهد کرد. وی در این رابطه توضیح داد: “حقایق و توصیه ها اکنون روشن است ، و ما هنوز لازم نیست که نگران رفع این محدودیت ها باشیم.”

براساس اعلام وزارت بهداشت ، شمار كشته شدگان به 59،060 نفر ، در حالی كه 596 نفر جان باختند ، افزایش یافت. انگلیس همچنین در مجموع 120.067 بیمار مبتلا به تاج دارد و كارشناسان هشدار داده اند كه این ویروس می تواند 6.5 میلیون شغل را نیز از بین ببرد. ویروس گسترش می یابد.

ایتالیا

سی ان ان گزارش داد که ایتالیا در حال دفن جسد یک عضو بدنام مافیا است و می نویسد که علیرغم ممنوعیت ترافیک در این شهر ، مراسمی بزرگ با حضور ده ها نفر برای مرد 70 ساله برگزار شد که نشان می دهد قدرت و مصونیت مجازاتی برای اعضای مافیایی در مناطقی از ایتالیا است. مقامات ارشد و محققان ضد مافیایی می گویند که گروه های مافیایی از وضعیت کرنا به ویژه در جنوب کشور سوء استفاده می کنند. گفته می شود بزرگترین مافیای ایتالیایی در کالابریا ، مافیای آندرانژتا ، 80 درصد از بازار کوکائین را در اختیار دارد. این کشور تاکنون 178.972 مورد داشته است که 433 مورد دیگر در 24 ساعت گذشته منجر به فوت شده و تعداد کشته ها را به 23660 نفر رسانده است. براساس یک نظرسنجی ، بیش از نیمی از ایتالیایی ها به دلیل بی تفاوتی اتحادیه اروپا به شیوع کروناویروس در این کشور و مهاجرت قبل از بحران ، موافقت خود را از این جبهه ترک کرده اند. براساس وب سایت روسی الیوم ، در نظرسنجی انجام شده در این ماه (آوریل) ، 71٪ ایتالیایی ها بر این باورند که شیوع کرونا منجر به انحلال اتحادیه اروپا خواهد شد و تقریبا 55٪ موافقت خود را به ترک بلوک یا منطقه یورو اعلام می کنند.

اسپانیا

این کشور تاکنون 195.944 مورد داشته است که 410 مورد دیگر در 24 ساعت گذشته منجر به فوت شده و تعداد کشته ها را به 20453 نفر رسانده است. به گفته این مقام رسمی ، پدرو سانچز نسشت ، وزیر امور خارجه کشورمان گفت که از مجلس می خواهد تا 15 روز دیگر پیمان کار را تمدید کند و تا 9 ماه مه ادامه یابد. به گفته بلومبرگ ، اسپانیا نیز در چهار هفته گذشته نیز کمترین افزایش را داشته است.

آلمان

روز یکشنبه ، دولت صدراعظم آلمان ، آنگلا مرکل ، در اولین گام خود به سوی جهان پس از کرتین ، به مغازه های کوچک اجازه داد فعالیت های عادی خود را پس از تعطیلات از سر بگیرند تا از شیوع تاج جلوگیری کند.بسته شدن طولانی مدت باعث شد تا خرده فروشان آلمانی نتوانند 30 میلیارد یورو (33 میلیارد دلار) بفروشند و بسیاری از فروشندگان را به آستانه ورشکستگی بکشند. آلمان یکی از اولین کشورها در اروپا است که قدم های محتاطانه ای را در راستای وضع موجود برداشته است. کرون همه کارخانه ها ، رستوران ها و فروشگاه ها در اروپا ، از مادرید تا پراگ را تعطیل کرد و مرکل از واکنش خوب او در برابر بحران ستایش شد. این کشور تاکنون 144 هزار و 387 مورد داشته است که در طی 24 ساعت گذشته 9 مورد کشته شده است و تعداد کشته ها را به 4547 نفر رسانده است.

ترکیه

اما ترکیه یکی از کشورهایی است که بیشترین تعداد پرونده را در خاورمیانه داشته است. تاکنون در این کشور 86306 مورد وجود دارد که 127 مورد دیگر در 24 ساعت گذشته فوت کرده اند که تعداد کل فوت شدگان را به 2 هزار و 317 نفر رسانده است. به نقل از عرب نیوز ، ترکیه اولین کشوری بود که از 10 مارس در مورد این بیماری خبر داد. اما از آن زمان به بعد ، تعداد بیماران به تدریج افزایش یافته است. اما وی در حال حاضر در جهان هفتم است.

روسیه

رئیس جمهور روسیه در بیانیه ای که در وب سایت کرملین منتشر شد ، گفت که مردم همه سطوح قدرت در کشور وی با پشتکار و تلاش ، به شیوه ای سازمان یافته و مسئولانه برای مقابله با شیوع تاج ویروس کار می کنند و اوضاع در این کشور به خوبی کنترل می شود. . به گزارش خبرگزاری فرانسه ، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز برای رسیدن عید پاک به مسیحیان ارتدکس تبریک گفت.پوتین در بیانیه ای گفت که هیچ شکی نیست که روسیه به همه چالش ها افتخار می کند. وی افزود: مقامات روسی از منابع خود برای مبارزه با کورو ویروس با دقت و با توجه به شرایط فعلی و مهمتر از همه کمک به مردم استفاده می کنند. مسکو تایمز پوشش خبری روسیه نشان می دهد که منحنی آبی موارد را نشان می دهد و منحنی قرمز بیماران جدید را نشان می دهد.

310311

دکمه بازگشت به بالا