ورزش و تندرستی

تجلیل از جوانان برتر در استان کردستان

به گزارش خبرگزاری ترندونی از کردستان؛ جوان برتر حوزه‌های مختلف کردستان در مرحله استانی جشنواره برتر ایران زمین ظهر سه شنبه با حضور استاندار کردستان در مجتمع فرهنگی نور سنندج تجلیل شد.

در بخش فناوری‌های دانش بنیان کاوه قادری بگه جان رتبه اول را کسب کرد و نوید رضایی و علی مقیمی نیز در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

صباح سلطانی، محمد فتحی زاده و مژده شمالی نیز در بخش فعال اجتماعی رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در بخش فیلم نیز فاطمه مرزبانی، اکو زندکریمی و گیتا فیضی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش ادبیات و شعر این جشنواره علیرضا جعفری رتبه نخست را از آن خود کرد و مائده زارعی و سامان محمدی نیز در رتبه دوم و سوم جای گرفتند.

عبدالباسط رستمی، سید فرزاد خوان یغما و میلاد میرزایی در بخش کارآفرینی توانستند رتبه‌های اول تا سوم را کسب کنند و در بخش موسیقی نیز کارن احمدی، محمدروزبه نافعی و پارسا کریمی عنواین اول تا سوم را بدست آوردند.

در بخش قرآن و خادم اهل بیت سید پیمان احمدی، حمید وکیلی و فواد مولودی به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و آریان نصرالهی، آرین علاقبند بهرامی و بختیار صمدی نیز در بخش کنشگر رسانه و فضای مجازی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین کژان رستمی و شیرزاد قادری و محمد مبین عظیمی توانستند عناوین برتر بخش ورزش را به خود اختصاص دهند و رتبه‌های برتر بخش فعال جهادی نیز به ترتیب به الیاس صفرخوانی، پیمان سبزی و شب بو احمدی رسید.

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا