اقتصادی

کردستان مرغ را به 22 استان صادر می کند

ترندونی / کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: “علیرغم واردات ورودی حیوانات ، کردستان به 22 استان کشور صادر می شود”.

خالد جعفری در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به موضوع راه اندازی فیلم زنده برای دفن جوجه های روز ، آن را یک عمل غیراخلاقی خواند و گفت: برخی سعی کردند مشکل را با کمبود ورودی پیوند دهند ، اما این درست نیست. .

وی افزود: این روش غیراخلاقی به هیچ وجه برای کنترل تولید متداول نیست ، اما تخم مرغ در چرخه مصرف قرار دارد و انقراض مرغ به دلیل کمبود ورودی و خوراک برای مرغ است.

جعفری همچنین به خرید دولت طیور اشاره کرد و تأکید کرد: “با تنظیم بازار ، ما نه تنها به دنبال کاهش قیمت هستیم بلکه قیمت را متعادل نگه می داریم تا مصرف کننده راضی و تولید چرخش کند.”

معاون استاندار امور اقتصادی و توسعه منابع با اشاره به اینکه دولت یارانه بسیار بالایی را برای تهیه میوه عید می پردازد ، عملکرد استان در توزیع مقررات بازار عید را خوب و قابل قبول ارزیابی کرد. بسیار بالا بود و قیمت مناسب.

وی لزوم نظارت بر اصناف را اجتناب ناپذیر خواند و از اصنافی که در این روزهای دشوار اخلاق و عدالت را رعایت کردند ، ستود.

جعفری به توزیع 20 هزار بسته حمایتی با وزن تقریبی 200 تن بین بخش های آسیب دیده کورونا و بخش های آسیب پذیر در کردستان اشاره کرد و ادامه داد: این بسته ها از کالاهای اساسی تنظیم بازار استان تهیه شده و 32000 بسته ویژه دیگر برای ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع می شود ، به این ترتیب که این بسته ها باید به گروه های کم درآمد کمک کند ، با تصویب این جلسه کالاهایی برای تنظیم بازار ماه رمضان تهیه می شود.
وی همچنین از آغاز توزیع 25 هزار کارت هدیه به ارزش 1 میلیون تومان و 200 هزار تومان در بین کولبران خبر داد که فاقد کارت اقامت مرزی و نیازمندان هستند که از طریق استانها توسط استان شناسایی شده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا