عمومی

دیدار اعضای شورای عالی قضایی استان کردستان با امام جمعه سنندج – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، صبح امروز و همزمان با نخستین روز از هفته گرامیداشت قوه قضائیه، اعضای شورای قضائی استان با ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی رئیس کل دادگستری کردستان در این دیدار اظهار کرد: در هفته قوه قضائیه سعی می‌شود که اقدامات دستگاه قضائی به اطلاع عموم رسانده شود.

وی افزود: طی چند سال اخیر سعی شده بر اساس قوانین کشور بتواند یک دستگاه رو به رشد و در تراز بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

رئیس کل دادگستری کردستان خاطر نشان کرد: سند تحول در زمان آیت الله رئیسی تدوین شد و با رویکرد تحول و تعالی در زمان ریاست آیت الله اژه ای پیگیری شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود: قرارگاه مشخصی هم از مرکز و هم در استان‌ها برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف سند تحول تشکیل شد و در سال ۱۴۰۱ همه اسناد بالادستی در برنامه عملیاتی دادگستری‌ها و سازمان‌های تابعه پیاده سازی و ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تجربه سال ۱۴۰۱ و نظرسنجی کشوری، برنامه سال ۱۴۰۲ تدوین شد.

رئیس کل دادگستری کردستان اظهار داشت: در دستگاه قضائی استان در چند سال اخیر اتفاقات خیلی خوبی افتاده است و سعی کرده ایم همراه کل کشور پیش برویم و رضایتمندی نسبی در استان بین مردم و دستگاه قضائی ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود: در سال گذشته اقدامات خوبی در دادگستری و سازمان‌های تابعه انجام شده و در چند حوزه حائز رتبه در سطح کشور شدیم.

وی اعلام کرد: خوشبختانه چهار نفر از مدیران شورای قضائی استان به عنوان مدیران نمونه کشوری معرفی شدند و امسال نیز قطعاً تعدادی از مدیران به عنوان نمونه معرفی خواهند شد.

رئیس کل دادگستری کردستان اظهار داشت: امیدواریم خداوند متعال به همه ما توفیق خالصانه همراه با عاقبت بخیری عنایت فرماید.

دکمه بازگشت به بالا