ورزش و تندرستی

ایران‌مال حالا سالن بولینگ هم دارد!

پس از بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از پایگاه های ورزشی ایران مال و اردوی تیم های ملی هاکی زنان و مردان ، در سالن بولینگ ایران مال که با حضور رئیس المپیک ملی برگزار شد بازی ها ، دکتر صالحی امیری کمیته افتتاح شد ، با مجید شایسته ، عضو اجرایی ، حمید سجادی ، مدیر ایران مال ، و سعید محسن میر ، مدیر موزه ملی ورزش های المپیک و پارالمپیک ، به رئیس کمیته مشاوره دادند.

این سالن بولینگ مجهز و پیشرفته دارای 16 خط است که هر روز پذیرای علاقه مندان به بولینگ است.
رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم افتتاحیه سالن بولینگ گفت: “ایجاد این اثر ارزشمند در این سرزمین باستانی جای تعجب ندارد و ما خدا را شکر می کنیم که همه ایرانیان می توانند افتخار کنند که مجموعه سنگین وزن ایران مال ایجاد شده توسط مهندسان محلی. “هفتاد درصد آنها فرهنگی و برخی دیگر ورزشی هستند.

وی افزود: بدون شک چنین مجموعه عظیم و ارزشمندی با رویکرد فرهنگی بسیار ارزشمند است و در این شرایط دشوار ، کرونا همراه با نگرانی ها ، ترس ها و اضطراب های برخی از افراد می تواند موجبات شادی مردم را فراهم کرده و مناسب همه عزیزان باشد. “من قدردانی می کنم که آنها سهم خود را در این مجموعه بازی کردند ؛ این قابلیت ارزش میزبانی جشنواره های بین المللی را دارد.

وی ادامه داد: حتی از امکانات ورزشی این مجموعه می توان برای تیم های ملی ورزشی استفاده کرد و مدیران ورزشی آن آمادگی خود را اعلام کرده اند.

مجید شایسته مراسم افتتاحیه سالن بولینگ را ادامه داد: “حضور دکتر صالحی امیری به عنوان رئیس کمیته به نفع ورزش کشور است و به عنوان یک مهندس در رشته من ، باید بگویم که مجموعه ایرانی رتبه مهندسی ایران را ارتقا داده و افتخاری برای مردم ایران “ایران 70٪ فرهنگی است و افتتاح سالن بولینگ و امکانات آن به مجموعه ورزشی فرهنگی افزوده خواهد شد و توسط ملت بزرگ و جامعه ورزش و همچنین تیم های ملی برای رقابت و دیدن سایر امکانات ورزشی آزاد در آینده.

254 251

دکمه بازگشت به بالا