ورزش و تندرستی

اهدای ۲۰۰ بسته حمایتی به نیازمندان با حضور مسئولان ورزش

به گفته شفافو ، مراسم “کمک وفادارانه ، تلاش قهرمانانه” کاراته امروز (سه شنبه) به صورت هماهنگ در تهران و برخی از شهرهای دیگر برگزار شد. در مراسمی در تهران به میزبانی مجموعه ورزشی شهید کشوری ، 200 بسته حمایتی به نیازمندان کاراته اهدا شد.

علاوه بر بسیاری از اعضای خانواده کاراته ، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش ، کیکاوس سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک ، مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران ، علیرضا خسروی مدیرکل فدراسیون ، جعفر ستوتی مدیر کل وزارت ورزش امینی

در ابتدای این مراسم سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته گفت: جامعه کاراته در زمینه کمک های وفادارانه همکاری خوبی داشته و این مراسم همزمان در تهران و 17 استان دیگر در حال انجام است. جامعه کاراته جامعه ای است که همیشه پیشتاز چنین کاری بوده است و من باید از همه بزرگان ، پیشکسوتان و خیرین کاراته که در این کار خوب سهیم بوده اند تشکر و قدردانی کنم.

در مراسم امروز عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش نیز گفت: من از طباطبا و همکارانش در فدراسیون کاراته بخاطر تلاشهایشان و برای این کار عالی در تهران و سایر استانهای کشور تشکر می کنم. دبیر کمیته ملی المپیک سعیدی همچنین در این مراسم یادآور شد: فدراسیون های ورزشی در زمینه فرهنگ و همچنین در مسابقات قهرمانی فعال هستند و باید از فدراسیون کاراته به دلیل میزبانی این مراسم قدردانی کرد.

میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در سخنان کوتاهی گفت: از مسئولان وزارت ورزش ، کمیته ملی المپیک و فدراسیون کاراته تشکر می کنم که در هفته بسیج این کار خیر را انجام دادند و امام حسن عسگری را در روحیه بسیج و جهاد به دنیا آوردند. .

دکمه بازگشت به بالا