سلامت و دانش

کاهش نرخ بیکاری در استان تهران

استاندار تهران از کاهش نرخ بیکاری از ۵.۶ به ۴.۳ درصد در استان خبرداد.

به گزارش ترندونی، علیرضا فخاری در همایش بصیرتی مدیران وکارگران بسیجی ادارات، اظهار کرد: این جلسه در جمع عزیزان جامعه کارگری است که در خط مقدم جهاد برای استقلال و عزت کشور قرار دارند.

وی ادامه داد: تدبیر و تبیین مسائل کلی کشور به واسطه اراده قاعده جمعیت انقلابی و پرسشگر شکل می‌گیرد، باید تلاش کنیم اختلافات سلیقگی خود را کنار گذاشته و متحد شویم و دشمن را ناامید کنیم.

استاندار تهران عنوان کرد: همکاران در شرکت گاز تلاش کردند تا مردم احساس سرما و کمبود نکنند و خدا را شاکریم به این عقبه مطمئن و قاعده جمعیتی که هر نفر یک امت است و نشان داده که در دنیا با یَد واحد بودن می‌توان از همه سختی ها عبور کرد. 

فخاری گفت: در دشمن شناسی هم‌ باید ید طولایی داشته باشیم‌ و این به درک صحیح ما از زمان و موضوع برمی‌گردد که به فرموده رهبر انقلاب انتخابات مهم ترین مسئله کشور است، مهم ترین عامل اتحاد ملت است.

وی افزود: نرخ بیکاری از ۵/۶ به ۴/۳ درصد کاهش پیدا کرد و نشان از اراده دولت برای سرمایه گزاری بر مراکزی است که بیشترین اشتغال را ایجاد کند.

استاندار تهران در مورد انتخاب اصلح گفت: اصلاح از طریق انتخاب اصلح است اگر اصلح انتخاب شد می‌تواند اصلاح کند، مردم هم برای حفظ جریان در صحنه باید کنار هم باشند و بتوانند آن را اصلاح کنند.

فخاری بیان کرد: آنچه که شما امروز تلاش می‌کنید به عنوان جهاد خاموش از بین رفتنی نیست، این انقلاب یک انقلاب فرهنگی و اعتقادی است بنابراین صحنه جهاد صرف تفنگ نیست بلکه صحنه جنگ تفکر و تدبر در مراکز علمی و پژوهشی باید صورت بپذیرد.

براساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، وی در پایان خاطرنشان کرد: با بصیرت بودن از ویژگی کارگران ما است چون اعتقاد داریم همه ما برای ارزش نهایی منجر به ایجاد حکومت شایسته اسلامی می‌شود باید سهم داشته باشیم، این خلوص نیت و اراده قوی این تلاش وافر برای استقلال و عزت بخشی برای هر موقعیت از سر پنجه کارگران بیرون می آید.

انتهای پیام

گروه تحریریه علوم پزشکی

نوشته‌هایم به طور خلاقانه، با جذابیت و همراه با مطالعات علمی تهیه می‌شوند. هدفم جلب توجه شماست و شما را در دنیایی از اطلاعات جذاب و پر رمز و راز پزشکی به سفری هیجان‌انگیز دعوت کنم.
دکمه بازگشت به بالا