ورزش و تندرستی

ماهیچه شکمی زیبا، قوی و تفکیک شده با حرکت کرانچ

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران “ترندونی” ، تجمع چربی در شکم علاوه بر ظاهر ضعیف ، باعث بیماریهای مختلفی نیز می شود. تمرینات زیادی در دنیای ورزش وجود دارد که هدف آنها تقویت عضلات شکمی و کاهش چربی آن است که در صورت انجام صحیح و کامل ، اثر شگفت انگیز دارد. یکی از بهترین این حرکات Crunch است. کرشن یکی از رایج ترین تمرینات شکمی است. این حرکت به طور عمده بر عضله راست شکم تأثیر می گذارد ، اما عضلات مورب را نیز تقویت می کند. می توان گفت ترک خوردن یکی از موثرترین حرکات چربی سوزی و تقویت عضلات شکمی است و هیچ حرکتی چربی شکم را به همان سرعت ترک خوردگی ذوب نکرده است. به دلیل این ویژگی ، اولین و بهترین ورزش چربی سوزی در هر ورزشی است.

چگونه ترک را بدرستی انجام دهیم

کرکلر-ورزش-01

اگر تازه کار بلع هستید ، این حرکت را 10 بار در 2 یا 3 ست تکرار کنید.

با حرکت صحیح ترقه بر خلاف موقعیت پشتی ، کمر از زمین جدا نمی شود. در این حالت ، طبق گفته محققان ، عضلات فلكسور باسن درگیر نمی شوند و حرکات مشخصه فقط عضلات شکمی است.

کرشن یکی از حرکاتی است که اکثر افراد آن را بسیار ساده و راحت می دانند ، در حالی که می توان گفت فشردن شکم یکی از تمرینات با بیشترین اشتباهات و حرکات ناگفته است و برخلاف تصور عموم ، باید به درستی انجام شود. تمرین و تمرکز کنید. بیشتر خردها ابتدا از ابتدا شروع می شوند و این بدان معنی است که موقعیت اولیه آنها روی زمین صحیح است. اما مقصرهای رایج از این پس وجود دارد. هنگام ورود به روند تمرین ، معمولاً افراد می توانند آرنج خود را به سمت داخل خم کرده و با دست خود به گردن خود فشار بیاورند ، علاوه بر این ، به دلیل سرعت زیاد حرکات ، کنترل بسیار کمی بر روی تمرین دارند. بودن. به یاد داشته باشید که برای آموزش عضلات شکمی و نه گردن ، برداشت های شکمی انجام دهید. بنابراین اگر هنگام انجام این کار به گردن خود فشار می آورید ، این یک علامت اختیاری است که شما انجام می دهید.

یکی دیگر از اشتباهات رایج در ترک خوردگی این است که ورزشکار در عضلات شکم فشار نمی آورد. در نتیجه ، وی مجبور است صدها تکرار انجام دهد تا سرانجام به حد ناتوانی برسد. برای به دست آوردن بیشترین استفاده از Crunch Abdom ، آرنج ها را باز و نوک انگشتان را در سر خود نگه دارید. هنگام انجام این حرکت ، شانه های خود را بالا ببرید ، فقط از عضلات شکمی استفاده کنید.

حرکت قفسه سینه در ستون فقرات فوقانی رخ می دهد و شانه ها چند اینچ از زمین بلند می شوند. کمر در تماس با زمین است و هیچ حرکتی در ناحیه لگن وجود ندارد. این حرکت برعکس نشستن و دراز کشیدن است. حفره حرکتی در ناحیه تحتانی کمر و لگن رخ می دهد.

ماهیچه های شکمی از همان الیاف مانند سایر عضلات بدن شما تشکیل شده است. بنابراین آنها برای رشد به فشار متمرکز احتیاج دارند. برای اینکه عضله شکمی رشد مورد نیاز خود را ایجاد کند ، باید به آرامی و با تمرکز روی تمرینات شکمی انجام شود. انجام حرکات قابض به صورت متمرکز ، کنترل شده و کند با هر تکرار از این تمرین به نتایج بیشتری می رسد. شما قوی تر ، زیبا تر و متفاوت تر خواهید داشت.

ترک خوردگی سرعت

صعود (بالابر شانه و قفسه سینه) باید 2 ثانیه طول بکشد. به مدت 2 ثانیه بالاترین امتیاز را ایجاد کرده و عضلات شکم را منقبض کنید ، سپس به آرامی به مدت 2 ثانیه به نقطه شروع یا پایین ترین نقطه برسانید. به یاد داشته باشید که تمام قسمت های این تمرین باید همان زمان را بگذرانند.

انواع جویدن

کرشن یکی از بهترین تمرینات برای سوزاندن چربی و تقویت عضلات شکمی است که به انواع مختلفی تقسیم می شود.

خرد کردن

-Crunch01

ترک خوردگی چرخشی

bbbb9e314d54fe4282ac01430e8e1197

ترک خوردگی جانبی

زشت

ترک خوردگی معکوس

Reverse-Crunch01

دکمه بازگشت به بالا