جامعه و خانواده

محور اصلی خانواده، حرکت به سمت تمدن اسلامی است

ترندونی / خوزستان معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه تمرکز اصلی خانواده بر سبک زندگی و حرکت به سوی تمدن اسلامی است ، گفت: زنانی که با حملات غرب روبرو شده اند و می خواهند هویت ما را از بین ببرند و اصالت ما را از ما بگیرند. “آنها ایستاده اند.

انسیه خزعلی امروز (1 آنلاین) در همایش بزرگداشت گنجینه های ایثار و عفاف و هشت سال جانبازان زنان دفاع مقدس در اهواز گفت: “ما جنگی را تبدیل کرده ایم که باید فاجعه بار باشد” و چالش فرصت جوانان بی نظیر ثابت قدم بودند و بدون شک مادران ، زنان و خواهران آنها به آنها کمک کردند و این مقاومت شکل گرفت.

به گزارش ترندونی ، وی گفت این زنان در تمام مراحل ایستادند و افزود: مادرانی که به این جوانان اهمیت می دهند در کنار جهاد بزرگ پشت سر آنها ایستادند. همسران آنها نیز از عشق خود دست کشیدند و محبت خدا را انتخاب کردند و آنها را فدای خدا کردند. دخترانی که والدین خود را تا خانه تعقیب کردند نیز در جهاد بزرگ شرکت داشتند و ما به آنها مدیون هستیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: “مسئولان باید همیشه این قربانیان را به یاد داشته باشند.” تفسیر مادران شهید هنگام دیدن بدن فرزندشان کتاب زندگی است.

وی گفت: “این زنان مأموریت زینب را برای ماندگاری پیام دفاع مقدس انجام داده اند و این مربی جوانان و نسل های آینده و مدافعان و شهدای معبد است.” شهدایی که اکنون ستون های محکمی برای انقلاب هستند و اجازه نمی دهند انقلاب هدایت یا آسیب ببیند یا به دست دشمن و متجاوزان بیفتد و اجازه نمی دهند دشمن جرات کند به این کشور نگاه کند.

خزعلی گفت: حتی اکنون نیز در جبهه یک جنگ خفیف ، زنان رسالت و مسئولیت های خود را درک کرده و درک می کنند که تمرکز اصلی خانواده بر سبک زندگی و حرکت به سمت تمدن اسلامی است. زنان در برابر حملات غرب و کسانی که می خواهند هویت ما را از بین ببرند و اصالت ما را از بین ببرند مقاومت کرده اند.

وی گفت: “امید ما به خدا در همه مراحل اعم از فیزیکی و دفاعی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن ، ما را به پیروزی می رساند.”

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: “هیچ کس در طول جنگ برای انجام هیچ کاری سود نمی برد و امیدوارم این ایمان و اعتقاد آن زمان به جامعه ما بازگردد.”

وی با بیان اینکه گاهی جنبه های منفی جنگ بیشتر می شود ، گفت: جنبه معنوی ، روحیه و ساخت این جنگ منجر به بازگشت به فرهنگ جهاد و ایثار شد. اکنون فشارهای اقتصادی و روانی بر مردم وارد شده است و باید جبهه های جهادی برای از بین بردن محرومیت ها و حرکت به سوی عدالت یکپارچه ایجاد شود که یکی از ماموریت های اصلی و اساسی حکومت اسلامی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا