جامعه و خانواده

حمایت از مشاغل خانگی و خانواده‌محور در اولویت است

ترندونی/ گلستان معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: حمایت از مشاغل خانگی از اولویت های ماست.

انسیه خزعلی ظهر امروز در بازدید از بازار بانوان زینبیه علی آبادکتول گفت: از کارآفرینی حمایت می کنیم و بنا به ظرفیت و نیاز اعتبارات لازم را برای توسعه کارآفرینی در حوزه های مختلف از جمله تبدیلی، قالی بافی و … اختصاص خواهیم داد. اعتبار برای زنان و همچنین بازار موجود برای صنایع مختلف در دسترس است.

وی افزود: بازار برخی از صنایع دستی اشباع شده است و برای حمایت از کارآفرینان این حوزه ها ابتدا موارد مختلف سنجش و سپس حمایت می شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه کار در خانه و خانواده اولویت ماست، گفت: سالها به طور جدی دنبال و اجرا می شود.

خزعلی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق را از دیگر برنامه‌های ما دانست و خاطرنشان کرد: بحث عدالت یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین موضوعاتی است که رئیس‌جمهور به آن تاکید کرده است و رئیس اجرایی نیز گفت: باید تصمیم‌گیری شود. باید به گونه ای باشد که همه مردم از درآمد و منافع آن بهره مند شوند.

وی به سفر هیئت دولت به استان گلستان اشاره کرد و یادآور شد: برخی محرومیت ها در استان گلستان مشخص است اما برخی محرومیت ها به دلیل سرسبز بودن استان ناشناخته است که یکی از دلایل رئیس جمهور است. در مورد این مسائل بازدید می کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: تمرکز بر کارآفرینی، تسهیل گری، اشتغال زایی، حضور بازمانده از تحصیل، غربالگری سرطان و ایجاد پارک بانوان از جمله نیازها و موضوعات بانوان گلستانی است که در دستور کار دولت قرار دارد. وی گفت: دولت سیزدهم برای اصلاح ساختارها و قوانین و حرکت به سمت برنامه ششم توانمندسازی خانوارها تلاش جدی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا