استان ها

شورای هماهنگی نهادی فراجناحی است و هیچ وابستگی به حزب و جریانی ندارد و در خط و تراز انقلاب حرکت می کند

به گزارش خبرگزاری ترندونی از قزوین ؛ به مناسبت دوازدهمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی در روز سه شنبه ، حجت الاسلام علی شهسواری مردادو با تبریک روز سه شنبه به خبرنگار گفت: «رسانه ها در تبیین ارزشها نقش انقلاب اسلامی ما باید نقش موثری ایفا کنیم و از تلاش همه فعالان رسانه ای قدردانی می شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ریحانه امیری روزنامه نگار فقید ، گفت: “بی شک شما خبرنگاران فداکار با همراهی مردم برای شرکت گسترده در مراسم ایام الله به این موسسه در دستیابی به اهداف خود کمک کرده اید. “

شهسواری تصریح کرد: امروز 13 مرداد مصادف است با چهل و یکمین فرمان امام راحل مبنی بر تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در سال 1359 تشکیل شد. .

وی گفت: این موسسه برای مدیریت ، هماهنگی و برنامه ریزی برنامه ها ایجاد شده است و امروز پس از بیش از چهار دهه فعالیت ، فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است و توانسته نقش م itsثر خود را به موقع ایفا کند. دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی “ایفای نقش یک موذن انقلابی.

یهسواری 2

مردم زینت مناسبت ها هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: تزئینات اصلی گاهی مردم هستند ، اما شورا با صدور فراخوانی و صدور بیانیه ای اعلام کرد که دشمن برنامه های خود را برای کاهش ارزش های انقلابی اعلام کرده است ، با این حضور موافقت کرد.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی اهمیت جایگاه شورا و عملکرد خوب آن را اعلام کردند و گفتند: این شورا بر اساس نیاز واقعی و منصفانه شکل گرفت ، عملکرد صحیحی داشت و یکی از قدیمی ترین نهادهاست. جمهوری اسلامی

شهسواری تصریح کرد: کلمه قشنگ برای بیان نقش این نهاد این است که اگر شورایی نداشتیم ، ناهماهنگی ها و مشکلات زیادی را در سازماندهی و برگزاری مراسم شاهد بودیم و با این تعاریف ، مسئولیت دست اندرکاران حوزه سخت تر شد

وی تصریح کرد: شورای هماهنگی یک نهاد فوق جناحی است و نه حزبی است و نه فعلی ، زیر انقلاب حرکت کرده و حرکت می کند.

شهسواری گفت: “کرونا ممکن است به برخی از فعالیت های شورا لطمه وارد کند ، اما در برخی موارد فرصت هایی ایجاد کرد و ما اجازه ندادیم برنامه بسته شود ، اما سبک و زمینه برنامه ها متفاوت تعریف شده و با مدل جدید رفتار شده است. و پیاده روی موتورسیکلت در روز قدس یکی از آنها بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از نقش رسانه ها در پوشش این مراسم تشکر کرد و یادآور شد: این مناسب است ، به ویژه برای کسانی که بدون اطلاع مردم را مطلع و تشویق به مشارکت کردند.

وی گفت: “مراسم توضیحی باید با کمک رسانه ها بهتر انجام شود ، بنابراین ما از سایر رسانه ها انتظار همکاری داریم ، زیرا تماشای برخی برنامه ها به سرعت و فورا کار می کند ، اما برخی فقط ادعا می کنند که انقلابی هستند. “

آنها قد کوتاهی دارند و تا به حال همراه خوبی برای ما نبوده اند ، بنابراین امیدواریم از این پس بیشتر درگیر کار شوند.

شهسواری تصریح کرد: برخی از برنامه ها مانند 15 خرداد و هفته بازخوانی بسیار مهم هستند ، اما برخی از رسانه ها کم اهمیت جلوه داده و آن را پوشش نداده اند ، هرچند که این فرصت در اختیار مردم است ، حتی اگر ما در اوج باشیم. ما مشتاق همکاری بیشتر هستیم. “بیایید همه ما رسالت خود را برای امام و شهدا انجام دهیم.

روز قدس دوازدهم

وی همچنین افزود: همچنین امیدواریم افسران و رهبران دستگاه های اجرایی بتوانند مردم را همراهی کرده و در برخی مواقع رنگارنگ شرکت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: این شورا نقش مهمی در ایجاد همبستگی بین سازمان های سیاسی در مراسم و زمینه سازی برای حضور مردم در دفاع از ارزش ها و اعلام مواضع کشور ایفا کرده است. جمهوری اسلامی

وی گفت: امیدواریم هر از گاهی با ادامه حمایت از مردم و حمایت از دیگر شورایاران و همکاری با سایر نهادها شاهد درخشش خوب استان باشیم.

شهسواری تصریح کرد: برنامه های شورا از 4 فروردین آغاز شد. و تا 12 فوریه و در پایان دهه فجر ، در 19 فوریه ادامه خواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا