استان ها

افتتاح پنجمین پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ شهرستان سلسله

به گزارش ترندونی لرستان ، هفتمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان سلسله با حضور دکتر بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، محسن آدینه‌وند رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان، میلاد شرفی فرماندار شهرستان سلسله، دکتر یحیی ابرهیمی نماینده مردم شریف شهرستان‌های سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان افتتاح گردید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف راه اندازی پایگاه‌های اورژانس افزایش سرعت رسیدن بر بالین بیمار و نجات جان مددجو است گفت: از ظرفیت خیران و موسسات خیری در حوزه‌های مختلف استان به ویژه حوزه بهداشت و درمان استفاده شده و با برنامه ریزی و کار مستمر بهترین خدمات به مردم ارائه شود.
دکتر بهرام دلفان با اشاره به مسئولیت اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد ابراز داشت: از مشارکت‌های مردمی در قالب سازمان‌های مردم نهاد نیز می‌توان بهره برد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ ” کهمان” در مجاورت خانه بهداشت این منطقه و با هزینه تجهیز و امکانات رفاهی پرسنل به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال افتتاح شد.
محسن آدینه‌وند افزود: با توجه به موقعیت گردشگری “کهمان” این پایگاه جمعیت ۵ هزار نفری را پوشش خواهد داد و با راه اندازی این واحد عملیاتی، تعداد پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شهرستان سلسله به هفت پایگاه، افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: طبق طرح ششم توسعه کشوری در خصوص راه اندازی و افتتاح پایگاه های اورژانس ۱۱۵ در سراسر کشور، پایگاه اورژانس جاده‌ای کهمان به عنوان آخرین پایگاه مصوب طرح توسعه شهرستان افتتاح گردید و امیدواریم برای مردم منطقه خدمات موثر و بهینه‌ای ارائه شود.

46

دکمه بازگشت به بالا