ورزش و تندرستی

بازگشت رویایی شاگردان ویسی در لیگ بسکتبال/ پیروزی سخت شمالی‌ها در خانه

تیم آورتا ساری در یک بازی سخت خانگی، با تنها پیروزی در کوارتر چهارم برنده از زمین خارج شد.

به گزارش ترندونی، در آخرین بازی امروز لیگ برتر بسکتبال که از هفته یازدهم (هفته آخر) دور رفت این مسابقات برگزار شد، تیم آورتا ساری موفق شد در یک بازی بسیار نزدیک، مهمان کرمانی خود را شکست دهد.

شاجردان سیامک ویسی در این دیدار سخت خانگی نیمه نخست را ۴۰ – ۴۳ واگذار کردند، اما در نیمع دوم به بازی برگشته و نهایتا با نزدیک نزدیک ۸۱ – ۷۹ به پیروزی رسیدند تا دور رفت لیگ (نیم فصل نخست) را با برد به پایان برسانند.

آورتا در حالی موفق شد این دیدار را با پیروزی به پایان برساند که کوارترهای اول، دوم و سوم را با نتایج ۱۸-۲۰، ۲۲-۲۳ و ۱۷-۲۳ واگذار کرده بودند و تنها کوارتر چهارم را ۲۴-۱۳ بردند تا بازگشت درخشانی به این دیدار خانگی داشته و با دو امتیاز اختلاف پیروز بازی شوند.

پیش از این بازی هم چهار دیدار دیگر هفته یازدهم برگزار شد که نتایج آن‌ها به شرح زیر رقم خوردند:

لیموندیس شیراز ۷۶ – ۷۷ ذوب‌آهن اصفهان

رعد پدافند هوایی ۶۸ – ۹۴ نفت آبادانم

س رفسنجان ۷۹ – ۹۴ مهرام تهران

فولاد هرمزگان ۸۷ – ۱۰۱ کاله مازندران

آخرین بازی هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال ایران نیز فردا (سه‌شنبه – ۵ دی ۱۴۰۲) ساعت ۱۶:۰۰ با تقابل حساس تیم‌های مدعی طبیعت تهران و شهرداری گرگان پیگیری می‌شود که هر دو تیم از بالانشینان لیگ در نیم فصل نخست هستند.

انتهای پیام

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا