اقتصادیعمومیکسب و کار ایرانی برتر

تأثیر قهوه موکا در کاهش خطر ابتلا به بیماری مفاصل و آرتریت

فوايد گانودرما براي ديابت و کلیه

با وجود گانودرما ديگر ديابت يک بيماري وحشتناک نيست.

قهوه فوری موکا: اغلب بيماران مبتلا به ديابت گفته اند که وقتي به اين بيماري دچار مي شويد زندگيتان شديدا درگير آن مي شود. بااينحال، پزشکان توانسته اند با گياه گانودرما تعدادي از اين بيماران را درمان کنند.

همانطور که مي دانيم، ميزان پايين ترشح انسولین دليل اصلي ابتلا به ديابت است، و اين مسئله با عوارضي همراه است.

درحال حاضر، پزشکان غربي از تزريق انسولين بعنوان تنها درمان اين بيماري استفاده مي کنند. هرچند انسولين مي تواند سطح قند خون را پايين بياورد خيلي زود نشانه هاي اين بيماري مجددا بروز مي کنند.

بعلاوه تزريق انسولين عوارض جانبي معددي دارد. انسولين نمي تواند عملکرد پانکراس را احيا کند و پيري اين عضو را تسريع مي کند.

موسسه تحقيقات پزشکي دانشگاه کينکي در آزمايشات اخير خود نشان داده که گانودرما داراي تاثيراتي مشابه انسولين است.

همچنين، بعد از مصرف اين گياه، نه تنها کمبود انسولين برطرف مي شود بلکه به پانکراس کمک مي کند تا عملکرد اصلي خود را باز يابد. بعلاوه، برخلاف تزريق ها عوارض جانبي ندارد.

گانودرما درماني موثر براي بيماري هاي کليوي است.

محصولات دکتر بیز: بيماري کليوي يکي از دشوارترين بيماري ها براي درمان است. اين بيماري شامل نوع مزمن يا نفريت مزمن، سندرم کليوي ديابتي، نفروز و تب ديابتي مي شود. اينها همه تاحدي ناشي از ميزان بالاي کلسترول و سطح بالاي قند خون هستند.

در اين شرايط، بار کليه ها زياد شده و خون نمي تواند به مويرگ هاي کليه برسد. به اين ترتيب علائم نفروز همراه با ادم، احتباس ادرار، خستگي و احتمالا اورمي جدي همراه است.

پروفسور فوميو تسوروداني از موسسه پزشکي دانشگاه ناگوياي ژاپن روي بيماران مبتلا به بيماري کليوي آزمايشاتي انجام داده تا تاثير کارايي گانودرما بر آنها را مشاهده کند.

طي اين آزمايشات مشخص شده که اين گياه نه تنها سطح پروتئينوري و کلسترولمي را کاهش مي دهد، بلکه مي تواند عملکرد سالم کليه را نيز حفظ کند.

براساس نتايج تجربي ما، بيماري کليوي را مي توان با مصرف گانودرما تا حد زيادي درمان کرد. اين نتيجه يک دستاورد قابل توجه در دنياي پزشکي محسوب مي شود.

فواید گانودرما برای بیماری آرتریت روماتوئید (رماتیسم مفصلی)

درد پيوسته در تمام بدن احساس مي شود و اين درد ناشي از حمله سيستم ايمني بدن خودتان به مفاصل تان است. اين بيماري آرتريت روماتوئيد نام دارد و عمدتا در ميان افراد ۴۰ تا ۶۰ ساله و خصوصا زنان ديده مي شود.

آرتريت روماتوئيد معمولا مفاصل کوچک، خصوصا مچ دست ها، بازوها و پا را تحت تاثير قرار مي دهد. اين بيماري عامل درد، خشکي و ورم مفاصل است که صبح هنگام در اوج خود قرار دارد.

با گذر زمان بقيه مفاصل مانند کتف، آرنج ها، ران ها، زانوها و مچ پا هم درگير اين بيماري مي شوند.

فرد مبتلا به اين بيماري براي گرفتن قاشق و چنگال در درست، باز کردن شيرهاي آب، لباس پوشيدن و نوشتن مشکل دارد.

اين بيماري هيچ درماني ندارد. داروهاي تجويزي صرفا با استروئيدها نشانه هاي اين بيماري را سرکوب مي کنند. در بلندمدت، عوارض جانبي وخيم خصوصا در کبد و کليه را احساس خواهيد کرد.

بااينحال، چند گياه دارويي براي آرتريت روماتوئيد وجود دارند که مي توانند شرايط جسماني بيمار را بهبود بخشند.

اين بيماري ناشي از واکنش غيرعادي سيستم ايمني بدن به مفاصل است.

بعلاوه، ممکن است اين بيماري به ديگر قسمت هاي بدن مانند ماهيچه ها، شش ها، پوست، رگ هاي خوني، اعصاب و چشم هم حمله کند.

اما چرا سلول هاي ايمني به اعضاي بدن خودتان حمله مي کنند؟

سيستم ايمني بدن توسط گروهي از سلول هاي ايمني خصوصا سلول هاي لنفاوي، اينترفرون آلفا، اينترفرون بتا و اينترفرون گاما تنظيم مي شود.

اين سلول ها در حالت طبيعي ديگر سلول هاي ايمني بيش فعال را سرکوب کرده و سلول هاي ايمني ضعيف تر را تقويت مي کنند. به همين خاطر، در تنظيم سيستم ايمني بدن و دستيابي به تعادل ميان سلول هاي ايمني بدن نقش مهمي ايفا مي کنند.

زماني که اين تنظيم کننده هاي ايمني ضعيف مي شوند سيستم ايمني به هم ريخته و حتي به سلول هاي خودش هم حمله مي کند. اين وضعيت درست شبيه يک کشور بدون فرمانرواست، و پليس بدون هيچ کنترلي به شهروندان حمله مي کند.

تحقيقات نشان داده اند که گياه گانودرما سلول هاي اينترفرون آلفا و گاما را تقويت می کند.

مصرف اين گياه براي بيماران مبتلا به آرتريت روماتوئيد مي تواند سيستم ايمني بدن آنها را تقويت کند.
اين گياه مي توانند سلول هاي ايمني فعال را سرکوب کرده و شرايط بيماري آرتريت روماتوئيد را در بلندمدت بهبود بخشد.

فراموش نکنيد که نبايد بدون توصيه پزشک مصرف داروهاي خود را قطع کنيد، حتي اگر از گياهان دارويي مخصوص آرتريت روماتوئيد استفاده مي کنید.

با اينحال، پزشک مي تواند در صورت بهبود شرايط بيماري بصورت مرحله اي ميزان داروها را کاهش دهد.

همچنين نبايد رژيم غذايي و سبک، زندگي سالم و آرامش اعصاب را فراموش کنيد. عصباني شدن و سرکوب خشم شرايط شما را بدتر و روند بهبود را کُندتر مي کنند.

فواید گانودرما برای بیماری لوپوس

لوپوس اریتماتوس سیستمیک (SLE) یا لوپوس منتشر یه بیماری خودایمنی هست که در آن سیستم دفاعی بدن علیه ارگان‌ها و بافت‌های پیوندی خود عمل می‌کند. نوع پوستی این بیماری معمولا به صورت لکه‌ای سرخ رنگ به شکل پروانه روی گونه‌ها و بینی نقش می‌بندد.
مطالعات اخیر دانشگاهی در هنگ‌کنگ نشان می‌دهد که گانودرما تاثیر بسزایی در درمان این بیماری دارد.

توجه: زنان در مقابل این بیماری ۱۰ برابر آسیب‌پذیر‌ترند.

توجه: در نیمی از بیماران لوپوس منتشر یکی از ارگان‌های اصلی مانند قلب یا کلیه درگیر می‌شود.

فواید گانودرما بر بیماری خود ایمنی

( #پیسی، #برص)

بیماری خود ایمنی پیسی (برص)

بیماری خودایمنی هنگامی رخ می دهد که دستگاه ایمنی بدن به اشتباه حمله به خود بدن را آغاز می کند. از جمله بیماری‌ های خودایمنی شناخته شده ‌تر می ‌توان به
لوپوس،
آرتریت روماتوئید،
اسکلروز متعدد(ام‌ اس) و برص اشاره کرد.

اغلب این بیماری ‌ها مزمن هستند،
اما بسته به نوع عارضه ممکن است قابل کنترل باشند.

بیماری ‌های خودایمنی، زنان را بیشتر از مردان گرفتار می ‌کنند و در برخی از خانواده ‌ها شایع ‌تر هستند؛ بنابراین دارای زمینه ارثی هستند.

علائم این بیماری ‌ها رفت و برگشت دارد، ممکن است بیمار مدتی هیچ علامتی نداشته باشد و بعد حمله ی شدید و ناگهانی بیماری رخ دهد که به آن ” شعله‌ ورشدن” بیماری می ‌گویند.

علائم و شدت بیماری در انواع مختلف این بیماری ‌ها متفاوت است.
علاوه بر داروهایی که برای درمان این بیماری ‌ها به کار می‌ رود، کاهش استرس هم به بهبودی علائم کمک می ‌‌کند.

افراد مبتلا به بیماری ‌های خودایمنی باید عادات سالمی مانند:
انجام مداوم ورزش،
داشتن رژیم غذایی مناسب و
داشتن خواب کافی را برگزینند…

پیسی (برص) بیماری خود ایمنی است که بدن سلول های ” ملانین ” را به عنوان عامل خارجی برداشت کرده و با آن مبارزه می کند:

این بیماری یک بیماری خود ایمنی است که بدن سلول های ملانین را به عنوان یک عامل خارجی برداشت کرده و با آن به مبارزه می پردازد و آن را از بین می برد.

در این بیماری چون سلول های رنگدانه ای از بین می روند در قسمت هایی که سلول های رنگدانه ای از بین رفته است پوست به صورت بدون رنگ و روشن تر از پوست بدن به صورت لک دیده می شود.

پیسی به ۲ فرم مشاهده می شود که یک نوع آن محدود است مثلا فقط در دور چشم یا زیر بغل دیده می شود و نوع دیگر آن به صورت منتشر یا در سراسر بدن مشاهده می شود.

قارچ گانودرما با تنظیم و متعادل کردن سیستم ایمنی به کاهش ایجاد این لکه ها کمک میکند و در کنار سایر روش های درمانی به بهبودی و رفع این لکه ها کمک میکند

قارچ گانودرما با تنظیم ترشح
” سایتوکاین های التهابی ” و کاهش های قابل توجه در غلظت های چندین سایتوکاین التهابی شامل:

دکمه بازگشت به بالا