عمومی

مصوبات سفرهای شهرستانی اجرا شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید رضا مرتضوی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری استان قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه، اظهار داشت: مردم ما همیشه در تراز اول انقلاب جمهوری اسلامی حضور داشتند و نسبت به حضور آگاهانه، تصمیم گیری‌های به موقع و پشتیبانی‌های قاطع خود از نظام جمهوری اسلامی همه را مدیون خود کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بهترین پاسخ به مردم قدرشناس ایران زمین این است که با تمام توان و اراده به عرصه خدمت رسانی وارد شویم، به نحوی عمل کنیم تا مردم مطمئن باشند مدیران و مسئولان همه تلاش خود را برای کاهش و رفع مشکلات آنها خواهند کرد، افزود: ضروری است که مسئولان با توان مضاعف به تلاش در راستای خدمت صادقانه به مردم ادامه دهند.

استاندار اصفهان با اشاره به مصوبات سفرهای شهرستانی، گفت: باید با همت و پیگیری‌های مکرر مصوبات سفرهای شهرستانی اجرایی شوند؛ ضروری است مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به مصوبات سفرهای شهرستانی حساس باشند تا به نتیجه برسند.

وی افزود: باید تجلی کارآمدی نظام در اجرای مصوبات و پیگیری مدیران و مسئولان جلوه گر باشد.

مرتضوی با تأکید بر تلاش در رفع مشکلات مردم در مناطق محروم استان خطاب به فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان گفت: در خدمت رسانی و حضور در جمع مردم پیشگام باشید، نباید فاصله‌ای میان مردم و مسئولان وجود داشته باشد و کار مردم زمین بماند.

وی افزود: در ایام الله دهه فجر حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در سامَد (سامانه الکترونیک ارتباط دولت و مردم) و ملاقات‌های حضوری بسیار شایسته بود اما ضروری است این حضور در جمع مردم مستدام و مداوم باشد تا امیدها یأس و ناامیدی مبدل نشود.

استاندار اصفهان با اشاره به پیش بینی کارشناسان هواشناسی مبنی بر بارش‌های پر حجم برای استان طی روزهای آینده، عنوان کرد: هر چند که از رحمت خداوند خرسندیم و خداوند متعال را شکرگزار هستیم اما باید زمینه‌های مناسب فراهم شود تا مردم استان دچار آسیب نشود از این رو دستگاه‌های اجرایی خود را برای خدمت رسانی به مردم آماده کنند تا در مناطق مختلف استان با معضل مواجه نشویم.

دکمه بازگشت به بالا