اقتصادی

تشکیل ۵۳۵ پرونده تخلف گرانفروشی در طرح نظارتی نوروزی خوزستان

ترندونی/خوزستان معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت خوزستان از تشکیل ۵۳۵ پرونده تخلف گرانفروشی برای واحدهای صنفی متخلف در استان خبر داد.

بهرام جباری در گفت‌وگو با ترندونی اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ بازرسان به صورت مستمر از واحدهای صنفی و تولیدی در سطح استان بازرسی انجام می‌دهند.

وی افزود: از ابتدای طرح نظارتی تاکنون بیش از ۳۲۰۰ واحد مورد بازرسی قرار گرفتند و در جریان این بازرسی ها ۵۳۵ پرونده گرانفروشی به ارزش بیش از ۲۱ میلیارد ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد. 

جباری در پایان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت موارد تخلف واحدهای صنفی را به شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند و یا به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به اداره کل صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد را گزارش کنند.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا