عمومی

ضرورت مقابله با اغتشاش‌گران/ دشمنان اصل نظام را هدف گرفته‌اند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، شورا. تابلوها هیئت‌های مذهبی استان سمنان و جمعی از مساجد در بیانیه‌ای اغتشاشات اخیر را محکوم کردند. شبیه ترین نشست تاریخ بشریت در اربعین حسینی در کربلا، بار دیگر یزیدیان آن زمان در جبهه استکبار، دشمنی دیرینه خود را با پرچم اسلام انقلابی آشکار کردند و شمشیرهای مزدور مزدوران منافق را بر پاکی کشیدند. پیکره ملت صخره و مجاهد ایران اسلامی.

در این بیانیه آمده است: گروه فعال بیش از هزار مسجد و مرجع تقلید استان سمنان با خروش این انقلابی و مردم استان موافق هستند. خط شهید پرورش دهنده امم القرایی جهان اسلام با محکومیت اغتشاشات در کشور و انزجار از مزدوران داخلی و سران خارجی خود، شهید محمدحسین سروری نماینده مردم گرمسار و دانش آموز را در حضور امام زمان به شهادت رساند. زمان عجل الله فرجه الشریفحضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا آه توجامعه استان سمنان و شهرستان گرمسار به ویژه والدین این سرباز این حادثه تلخ را تسلیت می گوید. بی شک همه سزاوار فیض شهادت نیستند و چنین توفیقی فقط نصیب بندگان خاص آن حضرت نمی شود. «محمد حسین! شهد شاهدان خدای متعال بر شما باد».

در ادامه این بیانیه آمده است: خون شهدای این ملت یقیناً مایه بیداری، رشد و همبستگی بیشتر در برابر هجمه های امنیتی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود، اما به موقع و به موقع. با عوامل و رهبران ناآرامی های شهرهای مختلف و «انتقام قاتلان» مقابله کند. نیازی نیست کمترین توقع مردم از نظام اسلامی. در این راستا نکات زیر مورد مطالبه جدی فعالان مساجد مردمی است تابلوها مذهب استان سمنان این است:

1: حادثه داغ درگذشت مرحوم امینی همه مردم ایران اسلامی را اندوهگین کرده است و تقاضای ما از نیروی انتظامی و دادگاه رسیدگی به علت مرگ و در صورت اثبات خطای انسانی اقدام مقتضی است. اما ما تضعیف نیروهای انتظامی، انتظامی و نظامی را به هیچ وجه عادلانه نمی دانیم و از زحمات جان برکفان و شهدای نیروی انتظامی و اطلاعاتی کشور یعنی سپاه کمال تشکر را داریم. و ارتش جمهوری اسلامی ایران در حفظ امنیت و آرامش کشور.

شورا تابلوها هیئت مذهبی و مساجد استان سمنان در این بیانیه تاکید کردند: تایید و تاکید بر اقدامات انتظامی و قضایی متخلفان از هنجارهای امنیت اخلاقی جامعه که هدف آن تخریب سلامت نسل ها و تخریب بنیان خانواده است. استاز محاکم قضایی تقاضا داریم هرچه سریعتر با مزدوران آموزش دیده و سردمداران اغتشاشات اخیر کشور که هدفشان تخریب اصل نظام اسلامی و تعرض به عزت محبوب ترین نظام سیاسی مدرن بود، برخورد کند. و در نتیجه کوچکترین اغماض نکند. همچنین توصیه می‌کنیم جوانانی که دست به شورش‌های رحمت می‌زنند، خود را از صف براندازان مزدور جبهه استکبار جهانی جدا کرده و هوشیاری و هوشیاری خود را حفظ کرده و بستری برای اغتشاشگران ایجاد کنند. طبیعتاً همیشه راه برای نقد، بحث و تبادل نظر در مورد همه مسائل کشور و دستگاه های حاکمیتی باز خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: یک فرد مشهور سلام رهبران هنری، رسانه ای و ورزشی و سیاسی، مذهبی و حزبی که با اظهارنظرهای عجولانه، غیرحرفه ای و گاه مغرضانه راه را بر آتش گشوده اند. نسخه راه را برای آتش شورش در کشور هموار کرده اند، به شما هشدار می دهیم که اگر این راه را ادامه دهید و برنگردید و اشتباه سهوی یا عمدی خود را جبران کنید، اولاً اعتبار و جایگاه اجتماعی خود را در بین مردم از دست خواهید داد. مردم، ثانیا اقدامات و نظرات شما ثبت و ضبط می شود، مدعی العموم و شاکیان خصوصی در دادگاه الهی تحت تعقیب قرار می گیرند و شما باید در برابر ملت و دستگاه قضایی پاسخگوی اقدامات خود باشید.

در این بیانیه همچنین می خوانیم: خطاب به خالقان غرب و شرق و سران اغتشاشات اخیر یادآور می شویم که «ما امت امام حسینیم» و اینجا «قرارگاه حسین بن علی» است. آ«و. با تمام قدرت بیا که با تمام ایمان و اعتقاد و شکوه زندگی ایستاده ایم قابل احترام زیر پرچم قرآن و عترت نمی فروشیم که ذلیلانه زیر پرچم کفر و نفاق و دشمنان قرآن و اسلام زندگی کنیم.

دکمه بازگشت به بالا