باشگاه مشتریان بانک ملت به منظور ایجاد ارتباط بیشتر با مشتریان وفادار خود اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان نمود و همواره برای کسب رضایت مشتریان خدمات ویژهای به مشتریان وفادار خود ارائه میدهند. هدف بانک ملت از راه اندازی باشگاه مشتریان عبارتند از:
- مهیا نمودن تجربه جدید در زمینه بانکداری نوین برای مشتریان
- شناسایی نیازها و خواسته مشتریان و ارائه خدمات و محصولات جدید و مورد نیاز کاربر
- برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و فراهم نمودن امکان تبادل نظر میان بانک و مشتری
- قدردانی از اعتماد مشتریان با ارائه امتیازات و پاداشهای ارزشمند
- فراهم نمودن زمینه استفاده از خدمات الکترونیکی بانک ملت و ترویج فرهنگ استفاده از این خدمات
- تلاش در جهت افزایش میزان رضایت مشتریان وفادار از خدمات و عملکرد بانک
- در نظر گرفتن پاداش برای امتیازات مشتریان برای تشویق آنها به دریافت امتیاز بیشتر و شرکت در طرحهای ویژه موجود در باشگاه مشتریان بانک ملت که برای اعضای ویژه باشگاه با سقف امتیاز مشخص شده فراهم است
در جدیدترین نسخه برنامه همراه بانک ملت، به ازای تراکنشها و میزان استفاده مشتریان از همراه بانک ملت، برای کاربران امتیازاتی در نظر گرفته خواهد شد و مشتریان میتوانند امتیاز خود را در برنامه مشاهده نمایند و بتوانند از جوایز بانک ملت بهره مند شوند.
در جشنواره همراه بانک ملت، برای مشتریان امتیازاتی در نظر گرفته شده است که با انجام فعالیتهایی مانند:
- استفاده مشتریان از سرویس جشنواره بانک ملت و تایید تمامی شرایط شرکت در جشنواره
- انتقال وجه از بانک ملت به بانک ملت
- انتقال وجه از طریق کارت به کارت
- پرداخت انواع قبوض
- خرید شارژ عادی برای سیم کارتهای اعتباری
- خرید شارژ بر خط برای سیم کارتهای اعتباری یا فعالسازی بسته اینترنتی
- صدور ملت کارت متمرکز و اتصال تمام حسابهای فرعی به کارت
به آنها تعلق خواهد گرفت و دو بار در ماه ( هر دو هفته یکبار) در مسابقات این جشنواره شرکت داده خواهند شد.
برای عضویت در باشگاه مشتریان بانک ملت میتوانید به دو صورت اقدام نمائید: حضوری و غیر حضوری. با استفاده از کارت بانکی عضو شتاب یا با استفاده از حساب بانکی خود میتوان در شعب بانک ملت یا سایت رسمی بانک ملت برای عضویت اقدام نمود. اگر مشتری کارتهای متعددی داشته باشد میتواند برای تمامی کارتها از یک شماره استفاده نماید تا هر تراکنشی که با هر یک از کارتها انجام میدهد، با یک شماره ثبت شود و امتیازات مشتری یکجا محاسبه شوند.
در باشگاه مشتریان بانک ملت تمامی امتیازات مشتریان جمع آوری میشوند و مشتریان میتوانند امتیازات خود را به پاداش تبدیل کنند و از آن بهره مند شوند.
امتیازاتی که برای هر مشتری ثبت میشود به مدت یک سال اعتبار دارند و بعد از نو محاسبه میشوند. البته این موضوع برای مشتریان در سطوح مختلف متفاوت خواهد بود برخی از مشتریانی که امتیازات کمتری دارند مدت زمان کمتری میتوانند از امتیاز خود استفاده کنند. مثلا مشتریانی که 100 امتیاز دارند، به مدت 180 روز و مشتریانی که 200 امتیاز دارند به مدت 300 روز و مشتریانی که 300 امتیاز دارند به مدت 360 روز میتوانند امتیازات خود را به پاداش تبدیل نمایند.
نحوه جمع آوری امتیاز در باشگاه مشتریان بانک ملت:
- دریافت 3 امتیاز در باشگاه در ازای پرداخت قسط به صورت غیر حضوری
- دریافت 1 امتیاز در ازای استفاده از کارت ملت در جایگاه سوخت برای پرداخت هزینه بنزین (در ماه تا 5 امتیاز قابل دریافت میباشد)
- دریافت 0.5 امتیاز در ازای پرداخت غیر حضوری انواع قبوض (درماه تا 5 امتیاز قابل دریافت میباشد)
- دریافت 1 امتیاز در ازای خرید اینترنتی با کارت ملت (در ماه تا سقف 10 امتیاز قابل دریافت میباشد)
- دریافت 1 امتیاز در ازای خرید با استفاده از دستگاه کارت خوان (در ماه تا سقف 10 امتیاز قابل دریافت خواهد بود)
- دریافت 0.5 امتیاز در ازای پرداخت زودتر از موعد اقساط خود یا دیگران با کارت ملت (در ماه تا سقف 2.5 امتیاز برای پرداخت اقساط خود و 2.5 امتیاز برای پرداخت اقساط دیگران، جمعا 5 امتیاز قابل دریافت میباشد)
بانک ملت همواره از طرحهای جذابی برای جلب رضایت مشتریان استفاده مینماید و به همین دلیل بانک ملت را میتوان یکی از محبوبترین و موفقترین بانک های موجود در کشور دانست. برای ایجاد حس رقابت میان مشتریان، در باشگاه مشتریان نام مشتریانی که بیشترین امتیاز را دریافت نمودهاند، به نمایش گذاشته میشود.