ساخت دستگاهی برای ثبت ۲۴ ساعته سیگنال‌ها در منازل

ساخت دستگاهی برای ثبت ۲۴ ساعته سیگنال‌ها در منازل

محققان این شرکت دانش یک وسیله قابل حمل برای ثبت سیگنال های بدن در صورت شیوع کرونا تولید کرده اند که در 24 ساعت شبانه روز سیگنالها را در خانه ضبط می کند تا در بیمارستان.

دکتر شهباز عسکری ، مدیرعامل شرکت دانش ، با ترندونی مصاحبه می کند وی با ادعای اینکه این شرکت فعالیت خود را در زمینه الکتروفیزیولوژی از سال 1998 آغاز کرده است ، گفت: “در آن سال ، به عنوان دانش بنیادی شرکت ها مورد بحث قرار نگرفت ، ما به عنوان شرکت های تجاری رفتار شد ، که جای تأسف دارد. در چند سال اخیر ، رویکرد دولت تغییر یافته است ، به استثنای دانش و تجارت.

وی به عنوان یکی از محصولات این شرکت ، “ابزار ضبط سیگنال قابل حمل 8 کاناله برای توسعه برنامه های کاربردی در زمینه نظارت ، تقویت شناخت و تقویت” را نام برد و افزود: بجای مراجعه به بیمارستان برای ضبط ، بتوانید این نظارت را در خانه انجام دهید سیگنال های مورد نظر ؛ بنابراین ما به سراغ طراحی و ساخت دستگاه های قابل حمل در این زمینه رفتیم.

عسکری خاطرنشان کرد: این دستگاه تقریباً از طراحی منحصر به فردی برخوردار است که می تواند 8 کانال را به مدت 24 ساعت با وضوح مناسب برای سیگنال های مورد نظر کنترل کند. در این حالت ، کمک می کند تا سیگنالهایی که بیماران در موقعیتهای مختلف نیاز دارند ، به خصوص برای کودکان و افرادی که حضور آنها در بیمارستان ها با چالش هایی همراه است ، یادداشت کنید.

وی با تأکید بر اینکه از این دستگاه می توان برای تحقیق در مورد خواب نیز استفاده کرد ، یادآور شد: یکی از چالش های کلینیک های خواب این است که این دستگاه در کلینیک های خواب نصب شده و فرد مبتلا به اختلالات خواب مجبور است در کلینیک ها بخوابد که باعث ناراحتی فرد می شود. . .

مجری طرح گفت: بنابراین این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که بیماران می توانند این دستگاه را به خانه خود منتقل کنند و سیگنال های مورد نظر در یک محیط خواب که همیشه در آن استراحت دارند ثبت می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا