اقتصادی

جزییات ساخت ۲۱ هزار مسکن برای کم درآمدها

یکی از اعضای هیئت مدیره یک شرکت بازسازی شهری گفت: تفاهم نامه ساخت 50 هزار خانه که توسط وزارت راه و شهرسازی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تنظیم شده شامل ساخت حدود 21000 خانه برای اقشار کم درآمد است.

به گزارش ترندونی ، به منظور اجرای قانون تولید و عرضه مسکن ، یکشنبه تفاهم نامه ای از طرف وزارت راه و شهرسازی به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران امام خمینی (ره) ، ستاد اجرایی امضا شد. بر اساس این طرح ، 21000 واحد مسکونی در 16000 استان کشور تحت یک طرح تولید 50،000 واحدی ساخته می شود.

مجید روستا ، یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت بازسازی شهری ، به ترندونی گفت: بر اساس این تفاهم نامه ، شرکت بازسازی شهری فرمان امام 2 میلیون یورو به ستاد اجرایی کمک کرده است. 139 هزار نفر وجود دارد. Ra) برای ساخت مسکن برای گروه های کم درآمد.

وی افزود: این زمین ها سرمایه شرکت است که برای ساخت مسکن استفاده می شود و منابعی را که صرف آن می کنیم صرف پارچه های ناکارآمد می کنیم. به عنوان مثال ، ما یا ساکنان بافت را به این مناطق منتقل خواهیم کرد و یا یک طرح تجدید و بهبود بافت را برای استفاده از این سرمایه گذاری اجرا خواهیم کرد.

یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه تفاهم نامه با ستاد اجرایی به صورت epc خواهد بود و ستاد برای مسئولیت اجتماعی هیچ پاداشی دریافت نمی کند ، اظهار داشت: ما زمین ، امکانات و مجوزها را ارائه می دهیم. منابع اختصاص یافته به هر واحد در تهران و سایر کلانشهرها از 220 تا 250 میلیون تومان است که به عنوان وام با نرخ سود 18 درصد و با بازپرداخت 120 ماهه از متقاضیان دریافت می شود.

این روستا اظهار داشت: یکی از پروژه ها در قالب تفاهم نامه همکاری با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) احداث 5200 واحد در چابهار است. البته در سیستان و منطقه بلوچستان ، شرکت بازسازی و بسیج سازندگی 1000 خانه احداث می کند و عملیات عملیاتی آن به زودی آغاز می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا