اقتصادی

ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کشور

ترندونی/ لرستان دبیر معاونت سازندگی جهاد مرکزی سپاه با اشاره به تفاهم نامه سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه مسکن مددجویان گفت: بر اساس این تفاهم نامه 10 هزار و 600 واحد مسکونی برای کمیته مددجویان ساخته شد.

سید ضیاء الدین حزنی امروز 21 آذرماه در مراسم افتتاح بالغ بر 500 مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان، بر اساس تفاهم نامه کمیته امداد و سپاه مبنی بر ساخت مسکن مددجویان، گفت:

وی با اشاره به اینکه یکی از موفقیت های نظام انسجام، حاکمیت کرونا بود، سپاه را وظیفه دفاع از انقلاب اسلامی ایران و خدمت به مردم دانست و گفت: با مجموع 226 میلیارد یورو. و 95 میلیون تومان، سپاه در لرستان خرج کرد.

حزنی تاکید کرد: طی قرارداد سپاه با کمیته امداد 10 هزار و 600 مسکن برای مددجویان کمیته امداد در 13 استان ساخته شد. می توان گفت سپاه لرستان در مجموع 500 واحد را تکمیل کرد.

دبیر ستاد جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه خاطرنشان کرد: در طرح شهید کاظمی قرار بود در 3 هزار و 500 روستا دو باب منزل مسکونی ساخته شود که در هر روستای تورم و گرانی در هاله ای از ابهام قرار داشت که این امر محقق شد. وی گفت: در ساخت کمیته امداد مسکن مشتریان، 900 سری جهیزیه نیز به مشتریان ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی خانواده های دارای دو معلول با همکاری سپاه در لرستان مسکن خواهند داشت، گفت: 3000 فوتی به مستضعفان لرستان اهدا می شود و مسئولیت ساخت مسکن به جهاد سازندگی محول شده است. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا