۱۰ شغل پرتقاضای جهان – ترندونی

۱۰ شغل پرتقاضای جهان - ایسنا

بستر جستجوی شغل LinkedIn براساس ارسال شغل ، 10 شغل جستجو شده در جهان را ارسال کرده است.

از آنجا که اپیدمی تاج تأثیر عمده ای بر بازار جهانی کار داشته است ، هنوز هم در بعضی از مشاغل فرصت های بسیاری وجود دارد که امسال 400 میلیون شغل در سراسر جهان ایجاد می کند. مشاغل ، منتشر شده توسط ترندونی. با این حال ، تعداد بالای افزونگی باعث افزایش رقابت در مشاغل در ماههای اخیر شده است و طبق گفته LinkedIn ، رقابت برای مشاغل خوب در انگلیس در مقایسه با سالهای گذشته سه برابر شده است.

Tomas Laimbelis ، کارشناس بازار کار در شبکه لازال گفت: “بسیاری از کارفرمایان برنامه های خود را برای استخدام کارمندان جدید به تعویق انداخته اند تا وضعیت مشخص باشد و برخی نیز به کارمندان خود دستور داده اند که از راه دور در خانه بمانند و کار کنند.” کارمندان جدید بیش از انتظارات قبلی بودند.

جاش گراف ، مدیر LinkedIn ، بستر جستجوی شغل انگلستان ، گفت: “نسل جوان در دهه های اخیر با سخت ترین شرایط در بازار کار روبرو بوده است و این با توجه به دانش و مهارت کم آنها ، آنها را بسیار دشوار می کند.”

LinkedIn پس از تجزیه و تحلیل پست های شغلی در شش ماه گذشته ، 10 شغل موردعلاقه دنیا را توسط کارفرمایان ارسال کرده است. البته این رتبه بندی بطور متوسط ​​منتشر می شود و در برخی کشورها ممکن است تقاضا برای برخی از مشاغل از سایر کشورها بیشتر باشد. همچنین ممکن است شغل هایی وجود داشته باشد که کارفرمایان نسبت به این مشاغل کارمندان را بهتر پرداخت کنند.

1- مهندس نرم افزار

2 – نمایندگان فروش

3 – مدیر پروژه

4 – رئیس گروه فناوری اطلاعات

5- کارشناس مرکز خدمات مشتری

6- متخصص بازاریابی دیجیتال

7- پشتیبانی فنی شبکه

8. تحلیلگر داده

9 – تحلیلگر مالی

10- طراح گرافیک.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا