سلامت و دانش

کیفیت، خط قرمز سازمان غذا و داروست

مدیرکل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: خط قرمز سازمان غذا و دارو و دانشگاه‌های علوم پزشکی کیفیت است و به هیچ عنوان از این موضع کوتاه نمی‌آییم.

به گزارش ترندونی دکتر محمود آل‌بویه در اولین گردهمایی تخصصی مدیران نظارت بر فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با بیان اینکه فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی از تولد تا مرگ مورد استفاده قرار می گیرد، اظهار کرد: امروزه مهمترین چالش ما فراوانی اقلام آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی در بازار است البته باید امور تولید کنندگان و واردکنندگان هم تسهیل شود.

وی خاطرنشان کرد: فراورده‌های آرایشی و بهداشتی هم در تولید و هم در مصرف حیطه وسیعی را تشکیل می‌دهد و کیفیت این محصولات مانند صخره‌ای است که پشت آن سلامت ۸۵ میلیون ایرانی قرار دارد.

به گزارش وبدا، دکتر فرشته میرزازاده – معاون توسعه و منابع سازمان غذا و دارو – نیز در این گردهمایی گفت: مدیران نظارتی و کارشناسان حوزه فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی جزو اولین‌ گروه‌هایی بودند که در زمان پاندمی کرونا وارد میدان شدند و بیشترین خدمات را در تامین اقلام حفاظتی و بهداشتی در جهت پیشگیری از ابتلا بیماری ارائه کردند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام

گروه تحریریه علوم پزشکی

نوشته‌هایم به طور خلاقانه، با جذابیت و همراه با مطالعات علمی تهیه می‌شوند. هدفم جلب توجه شماست و شما را در دنیایی از اطلاعات جذاب و پر رمز و راز پزشکی به سفری هیجان‌انگیز دعوت کنم.
دکمه بازگشت به بالا