عمومی

تداوم ممنوعیت تجمعات در وضعیت قرمز، نارنجی و زرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمدرضا سائینی بعدازظهر چهارشنبه در یک کنفرانس ویدیویی یادآور شد که ستاد پیشگیری و کنترل تاج ملی در آخرین مصوبه خود به وضوح ادامه ممنوعیت انتخابات قرمز ، نارنجی و زرد را اعلام کرده است. وی اظهار داشت: امروز که وضعیت استان نسبت به هفته های گذشته از نظر غلبه بر تاج و کنترل آن بهتر است ، ما باید نسبت به پایبندی به پروتکل های بهداشتی حساسیت نشان دهیم.

وی از فعالیت 165 تیم نظارتی و نظارتی در استان ژیانجان گزارش داد و با یادآوری اینکه این نظارت و نظارت با همکاری بسیج و گروه های داوطلب مردمی انجام شده است ، افزود: وضعیت استان در کنترل و کنترل ویروس کرونا به صورت رنگهای خاص روند.

سائینی یادآور شد: یکی از اقداماتی که در وضعیت فعلی توسط معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان انجام شده ، ارائه هشدارهای کلامی و کتبی به کارگاه ها و سازمان هایی است که به پروتکل های بهداشتی حساس نیستند یا از این نظر حساسیت کمتری دارند. برای ادامه این شرایط ، ما باید همچنان به رعایت پروتکل های بهداشتی حساس باشیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ژیانجان تأکید کرد که علی رغم رنگ استانی بهتر ، ستاد پیشگیری و کنترل تاج ملی ممنوعیت جلسات را در شرایط قرمز ، نارنجی و زرد صادر کرد و ادامه داد: برخی مراکز از جمله انجمن ها برای دعوت های جمعی بوده و همچنان پابرجا هستند. استان

سائینی با اعلام اینکه با رعایت فاصله اجتماعی و جلوگیری از شیوع تاج های بیماری کرونا در ابهر حضور مردم در رستوران ها بلامانع است ، اظهار داشت: با توجه به رنگی که به دلیل شیوع بیماری بیماری کرونا قلب برای ابهر تعریف شده است ، خوشبختانه امروز شرایط بهتری در این شهرستان وجود دارد. ما از گذشته گذشته ایم و شاهد کاهش تعداد بستری در این منطقه از استان زنجان هستیم.

دکمه بازگشت به بالا