اقتصادی

کمیسیون تلفیق فردا وارد بررسی کلیات بودجه ۱۴۰۱ می شود

نماینده کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه کمیسیون تصویب مفاد داخلی کمیسیون تلفیق خبر داد و گفت: کمیسیون از فردا بررسی کلیات لایحه بودجه 1401 را آغاز می کند.

رحیم زارع در گفت وگو با ترندونی، در تشریح جلسه امروز کمیسیون تلفیق، اظهار کرد: در این جلسه آیین نامه داخلی کمیسیون تلفیق بودجه در خصوص نحوه برگزاری جلسات تصویب شد.

وی ادامه داد: بر اساس اساسنامه مصوب کمیسیون تلفیق از فردا و در نشستی با مسئولان از جمله رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزرای اقتصاد و نفت، بررسی کلی لایحه لایحه بودجه 1401 را آغاز می کند. بررسی روش‌ها، جهت‌گیری و پیش‌بینی شاخص‌ها.» سیاست‌های کلان اقتصادی و ارزی و نحوه پرداخت یارانه‌ها در حساب بودجه ۱۴۰۱ کشور.

زارع افزود: کمیسیون از روز دوشنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و عصر منابع، مصارف، درآمد و اعتبارات استان را بررسی و روز سه شنبه جمع بندی می کند.

به گفته وی، گزارش کمیسیون مشترک یکشنبه هفته آینده (18 دی) برای رای گیری در اختیار مردم قرار می گیرد. در صورت تایید این گزارش، برای بررسی دقیق به کمیسیون مشترک بازگردانده می شود.

1401 نماینده کمیسیون تلفیق بودجه نیز از تعویق جلسه کمیسیون تلفیق با رئیس قوه قضائیه خبر داد و گفت: قرار بود فردا اعضای کمیسیون تلفیق با رئیس قوه قضائیه دیدار کنند. به دفعات بعدی موکول شده است.”

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا